Beantwoord
Geen ADSL aansluiting in huis
Hi,
Wij willen graag overstappen naar T-Mobile thuis. Maar er is nog geen ADSL aansluiting (jammergenoeg ook geen glas).
Het zit zo:
Er is van 1 bestaand pand 2 woningen gemaakt (woning A en 😎, ikzelf woon in woning B.
Maar we hebben nog wel steeds 1 hoofdmeter en 1 ADSL aansluiting (lasdop), wat zich allemaal bevind in mijn woning (B). Omdat woning A al gebruik maakt van de ADSL aansluiting (Tele2) en deze dus is doorverbonden naar woning A, kan ik er geen gebruik meer van maken.
Nu is mijn vraag dus:
Kan T-mobile een extra aansluiting in de woning maken? Of kunnen er gewoon 2 aansluitingen over 1 ADSL (Lasdop) aansluiting lopen? (heeft dit geen invloed op de snelheid).
Alvast bedankt!
Michael
Wij willen graag overstappen naar T-Mobile thuis. Maar er is nog geen ADSL aansluiting (jammergenoeg ook geen glas).
Het zit zo:
Er is van 1 bestaand pand 2 woningen gemaakt (woning A en 😎, ikzelf woon in woning B.
Maar we hebben nog wel steeds 1 hoofdmeter en 1 ADSL aansluiting (lasdop), wat zich allemaal bevind in mijn woning (B). Omdat woning A al gebruik maakt van de ADSL aansluiting (Tele2) en deze dus is doorverbonden naar woning A, kan ik er geen gebruik meer van maken.
Nu is mijn vraag dus:
Kan T-mobile een extra aansluiting in de woning maken? Of kunnen er gewoon 2 aansluitingen over 1 ADSL (Lasdop) aansluiting lopen? (heeft dit geen invloed op de snelheid).
Alvast bedankt!
Michael
Beste antwoord door Brian
Hey Michael, goed om te horen dat je overweegt om klant te worden bij T-Mobile Thuis! In het geval van een splitsing waarbij er een nieuw adres is gecreëerd met een eigen huisnummer kan je het beste ook een eigen aansluiting aanvragen. Zo ben je niet afhankelijk van een eventuele aftakking bij de buren (of andersom). Je kan een nieuwe aansluiting aanvragen via www.mijnaansluiting.nl. De lokale netwerkprovider kan dan een nieuw aansluitpunt voor je aanleggen. Zodra deze is opgeleverd kan je een internetaansluiting bij ons aanvragen en kunnen wij je aansluiten of in het geval van ADSL naar je opsturen en kan je deze zelf aansluiten. Mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust!
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.