Skip to main content
Beantwoord

kan niet gebeld worden via vast bellen


Ik kan niet gebeld worden op mijn vast bellen aansluiting. Ik heb alle stappen die genoemd worden gezet: powerflips van router en telefoon. 

Kunnen jullie het op afstand een zetje geven?

 

Beste antwoord door Wachtkamer

Cal van Odido schreef:

Hoi @Wachtkamer, super, dat is helemaal goed! Ik ga alle informatie samenvoegen en een onderzoek voor je openen bij de technische dienst. Ik verwacht dat ze 贸f de modeminstellingen aan zullen passen, 贸f dat er een monteur bij je langs zal komen met een nieuw modem. 

Wij gaan hier voor je achteraan, dit komt hoe dan ook helemaal goed! 馃槃

 

Hi Cal, hartelijk dank! Het is opgelost. Inderdaad zetje op afstand als ik het goed begrijp.

 

Bekijk origineel

4 reacties

Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 30 april 2024

Hoi @Wachtkamer, fijn dat je zelf ook al aan de slag bent gegaan, dat geeft goede informatie! Kan je controleren of de vaste telefoon aangesloten is op PHONE 1 op het modem? De tweede poort is niet altijd actief.

Om dit verder te onderzoeken is het voor mij handig om de volgende informatie te hebben:

  • Je geeft aan dat je niet gebeld kan worden, kan je zelf wel andere mensen bellen?
  • Kan iedereen je niet bellen, of alleen een deel van de bellers?
  • Kan je twee datums en tijdstippen geven waarop iemand je probeerde te bellen? Zo kunnen we gerichter naar de geschiedenis van de telefoon kijken. Dit mogen ook zeker twee belpogingen vlak na elkaar zijn. 

Ik ben benieuwd, hoe dan ook kunnen wij dit absoluut voor je oplossen! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 30 april 2024

Hoi Cal, telefoon zit op poort 1. We kunnen met de vaste lijn wel uit- bellen. Net weer even geprobeerd mezelf te bellen met 2 verschillende mobiele nummers, ongeveer om 19:33u.

Heb je zo genoeg info?


Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 1 mei 2024

Hoi @Wachtkamer, super, dat is helemaal goed! Ik ga alle informatie samenvoegen en een onderzoek voor je openen bij de technische dienst. Ik verwacht dat ze 贸f de modeminstellingen aan zullen passen, 贸f dat er een monteur bij je langs zal komen met een nieuw modem. 

Wij gaan hier voor je achteraan, dit komt hoe dan ook helemaal goed! 馃槃


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • Antwoord
  • 7 mei 2024
Cal van Odido schreef:

Hoi @Wachtkamer, super, dat is helemaal goed! Ik ga alle informatie samenvoegen en een onderzoek voor je openen bij de technische dienst. Ik verwacht dat ze 贸f de modeminstellingen aan zullen passen, 贸f dat er een monteur bij je langs zal komen met een nieuw modem. 

Wij gaan hier voor je achteraan, dit komt hoe dan ook helemaal goed! 馃槃

 

Hi Cal, hartelijk dank! Het is opgelost. Inderdaad zetje op afstand als ik het goed begrijp.

 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen