Skip to main content
Beantwoord

vaste telefoon doet het niet na overstap met nummerbehoud


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Gisteren is mijn overstap naar T-Mobile glasvezel internet met vast bellen en nummerbehoud aangesloten.

> Internet doet het prima, maar vast bellen werkt niet. Het pstn dect toestel in Tel-1 poort gedaan maar doet het niet, Telefoon ledje op de Zyxel T-54 blijft uit. Tel 2 poortje tegen beter weten in ook geprobeerd, werkt ook niet. Alles al meerdere malen stroomloos gemaakt.

Beste antwoord door eburgs

Mod edit:

Cal schreef:

Hoi @eburgs, goed dat je navraag doet, ik help je heel graag aan een oplossing! Op dit moment staat het onderzoek nog open. Ik heb zelf ook nog grondig de verbinding voor je nagekeken en een aantal aanpassingen gedaan aan de vaste telefoon. Zou je de vaste telefoon weer op Phone 1 kunnen aansluiten en een fabrieks reset op het modem kunnen uitvoeren: Factory Reset modem (Fabrieksreset).

Met een beetje geluk komen de wijzigingen hierdoor goed door en kan je snel genieten van de telefoonverbinding! 

Bedankt voor je bericht @Cal , ik wilde gisteravond die reset uitvoeren maar heb voor de zekerheid vooraf nog even de vaste telefoon getest, die deed het de dag ervoor nog steeds niet. Maar nu ineens wél! Ik heb dus géén fabrieks reset hoeven uitvoeren! Probleem is opgelost.

Bekijk origineel

5 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 3 mei 2023

Hi @eburgs, welkom op onze Community!

Ik zie dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice. Er is direct een ticket voor je aangemaakt, onze techneuten zullen hier naar kijken. Zodra we meer weten wordt er contact met je opgenomen. Als je verder nog vragen hebt, stel ze gerust. Ik help je graag!


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 8 mei 2023

Hoi Tommie, ik heb nog steeds niets gehoord. Hoe kan dit bespoedigd en opgelost worden, ik zit al een week zonder telefoon thuis. Alvast bedankt.


Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 8 mei 2023

Hoi @eburgs, goed dat je navraag doet, ik help je heel graag aan een oplossing! Op dit moment staat het onderzoek nog open. Ik heb zelf ook nog grondig de verbinding voor je nagekeken en een aantal aanpassingen gedaan aan de vaste telefoon. Zou je de vaste telefoon weer op Phone 1 kunnen aansluiten en een fabrieks reset op het modem kunnen uitvoeren: Factory Reset modem (Fabrieksreset).

Met een beetje geluk komen de wijzigingen hierdoor goed door en kan je snel genieten van de telefoonverbinding! 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 10 mei 2023

Mod edit:

Cal schreef:

Hoi @eburgs, goed dat je navraag doet, ik help je heel graag aan een oplossing! Op dit moment staat het onderzoek nog open. Ik heb zelf ook nog grondig de verbinding voor je nagekeken en een aantal aanpassingen gedaan aan de vaste telefoon. Zou je de vaste telefoon weer op Phone 1 kunnen aansluiten en een fabrieks reset op het modem kunnen uitvoeren: Factory Reset modem (Fabrieksreset).

Met een beetje geluk komen de wijzigingen hierdoor goed door en kan je snel genieten van de telefoonverbinding! 

Bedankt voor je bericht @Cal , ik wilde gisteravond die reset uitvoeren maar heb voor de zekerheid vooraf nog even de vaste telefoon getest, die deed het de dag ervoor nog steeds niet. Maar nu ineens wél! Ik heb dus géén fabrieks reset hoeven uitvoeren! Probleem is opgelost.


Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 10 mei 2023

Super dat de aanpassingen meteen al goed zijn doorgekomen @eburgs, ik wens je nog heel veel belplezier toe! 😃


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen