Skip to main content
Beantwoord

Vaste telefoon werkt niet


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Sinds vorige week ben ik overgestapt naar T-Mobile Thuis incl. vast bellen.

Alles zou actief moeten zijn, alleen de vaste telefoonaansluiting werkt niet.

Ik heb alles al geprobeerd zoals door jullie aangegeven (modem opnieuw gestart, hoofdstation telefoon opnieuw gestart, kabels gecontroleerd), maar de telefoonlijn werkt niet.

Vriendelijke groet,

Hans 

 

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @Hans R 

Kan je de telefoonkabel eens in de andere PHONE kabel pluggen en brandt het VoIP lampje op de router?

Bekijk origineel

2 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21695 reacties
  • Antwoord
  • 24 april 2023

Hallo @Hans R 

Kan je de telefoonkabel eens in de andere PHONE kabel pluggen en brandt het VoIP lampje op de router?


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 25 april 2023

Bedankt voor de tip. Het werkt nu inderdaad. Stom dat ik zelf niet op dit simpele idee ben gekomen. Haha.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen