Skip to main content
Beantwoord

Geen contact met telefoon apotheek


Met mijn vaste telefoon kan ik stad en land afbellen zonder probleem. Echter …… wanneer ik de apotheek wil bellen en dat is helaas nog wel eens nodig, hoor ik dat het nummer (070-3551866) wordt gebeld en voordat deze overgaat hoor ik tik en de lijn is dood. Wanneer ik dit nummer met een mobiele telefoon bel, is er geen probleem. Wat kan er aan de hand zijn met de vaste lijn?

Ik heb de apotheek gevraagd of zij daar ook van anderen over hebben gehoord en of zij misschien per ongeluk mijn nummer hebben geblokkeerd. De apotheek heeft er nog niet eerder overgehoord en hebben zeer zeker mijn nummer niet geblokkeerd.

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hoi @NebOrper, goed dat je dit aangeeft! Het is zeker belangrijk dat dit nummer bereikbaar is. Het is wel gek dat precies dat nummer niet werkt, maar dat je voor de rest prima kunt bellen. Geen zorgen, we zoeken het hoe dan ook uit!

Met de volgende stappen kun je de meest voorkomende problemen met je vaste telefoon gemakkelijk verhelpen, ook die van jou. Kijk snel op onze website voor de stappen. Mocht dit niet helpen, haal dan de telefoonkabel uit poort Phone1 van het modem en herstart het modem vervolgens. Zodra het modem weer online is, kun je de kabel weer terug in poort Phone1 prikken. Laat je mij weten of het is gelukt? 

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2982 reacties
  • Antwoord
  • 8 juni 2022

Hoi @NebOrper, goed dat je dit aangeeft! Het is zeker belangrijk dat dit nummer bereikbaar is. Het is wel gek dat precies dat nummer niet werkt, maar dat je voor de rest prima kunt bellen. Geen zorgen, we zoeken het hoe dan ook uit!

Met de volgende stappen kun je de meest voorkomende problemen met je vaste telefoon gemakkelijk verhelpen, ook die van jou. Kijk snel op onze website voor de stappen. Mocht dit niet helpen, haal dan de telefoonkabel uit poort Phone1 van het modem en herstart het modem vervolgens. Zodra het modem weer online is, kun je de kabel weer terug in poort Phone1 prikken. Laat je mij weten of het is gelukt? 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 20 reacties
  • 11 juni 2022

Beste Cheyenne, de truck met de telefoonkabel uit het modem en vervolgens het modem opnieuw starten en daarna de telefoonkabel weer in het modem heeft gewerkt. Ik kan nu weer iedereen bellen en ook de apotheek is weer bereikbaar. 

Dank voor de oplossing!

Met groet,

Ben Orper


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 12 juni 2022

Hi @NebOrper, super fijn om dit te lezen! 😁

Merci voor het aangeven. Mocht je nog andere vragen hebben, weet dan dat je hier altijd terechtkunt. Geniet nog van deze zonnige zondag! 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 20 reacties
  • 12 juni 2022

Nogmaals dank voor de oplossing en geniet ook van deze zonnige dag.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen