Ik heb zojuist een wijziging aangebracht en heb nu het sterke vermoeden dat ook de telefonie het weer doet. Kun je dit controleren door het vaste nummer te bellen? Mogelijk dien je nog het modem (en het basisstation van de telefoon) kort van de stroom te halen. Laat je weten of het geholpen heeft?
Ik heb zojuist een wijziging aangebracht en heb nu het sterke vermoeden dat ook de telefonie het weer doet. Kun je dit controleren door het vaste nummer te bellen? Mogelijk dien je nog het modem (en het basisstation van de telefoon) kort van de stroom te halen. Laat je weten of het geholpen heeft?
Ik heb de modem al herstart, ik heb Phone poort 2 al geprobeerd. Het vast bellen op de modem brand niet. vast bellen was met het oude modem altijd mogelijk.
Hoi @Salevien, je geeft aan het modem al herstart te hebben, deze staat volgens de lijnmeting echter al zeven dagen en zestien uur aan. Zou je die nog eens willen resetten, alsjeblieft? Dan voer ik een reprovisie uit zodat het signaal opnieuw aangemaakt kan worden, daarna zou Vast Bellen weer moeten werken!
Indien de herstart toch niet het gewenste effect oplevert, kun je het modem terugzetten naar de fabrieksinstellingen - houd er dan wel rekening mee dat alles terugkeert naar hoe deze standaard ingesteld stond:
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.