Skip to main content
Beantwoord

Vaste telefoon werkt niet na "beter internet"

• 24 december 2021
  • 7 reacties
  • 136 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Een week geleden hebben we sneller internet gekregen. Alles werkt super maar onlangs kwamen we erachter dat de vaste telefoon het niet meer doet. 

Hij gaat niet over. Als we gebeld worden krijg je gelijk de voicemail. 

Ik heb de modem gereset en het basisstation van de telefoon gereset. Helaas helpt dat niet.

Beste antwoord door Sander

Hoi @Wimbo1977,

Ik heb zojuist een wijziging aangebracht en heb nu het sterke vermoeden dat ook de telefonie het weer doet. Kun je dit controleren door het vaste nummer te bellen? Mogelijk dien je nog het modem (en het basisstation van de telefoon) kort van de stroom te halen. Laat je weten of het geholpen heeft?

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8053 reacties
  • 24 december 2021

Hallo @Wimbo1977  Er was nog iemand met dit probleem.

Klik hier Voor meer informatie. Daar het kerst is moet je even geduld hebben tot dit is opgelost.

MVG. Cristien 

Fijne kerstdagen 

Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • Antwoord
  • 26 december 2021

Hoi @Wimbo1977,

Ik heb zojuist een wijziging aangebracht en heb nu het sterke vermoeden dat ook de telefonie het weer doet. Kun je dit controleren door het vaste nummer te bellen? Mogelijk dien je nog het modem (en het basisstation van de telefoon) kort van de stroom te halen. Laat je weten of het geholpen heeft?

• Auteur
  • 2 reacties
  • 26 december 2021

Hoi Sander, 

Hij doet het weer!

Bedankt en een fijne kerstdag nog. 

• 2 reacties
  • 8 februari 2022

ik heb sinds vorige week een snellere internet verbinding, maar helaas  doet de vaste telefoon het niet.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21550 reacties
  • 8 februari 2022

Hallo @Salevien 

Heb je het modem al herstart en de andere PHONE poort geprobeerd? Brandt het vast bellen lampje wel op de modem of is die uit?

Verder kan je in je T-Mobile thuis account onder abonnementen kijken of vast bellen actief is.

• 2 reacties
  • 8 februari 2022

Ik heb de modem al herstart, ik heb Phone poort 2 al geprobeerd. Het vast bellen op de modem brand niet. vast bellen was met het oude modem altijd mogelijk.

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10768 reacties
  • 8 februari 2022

Hoi @Salevien, je geeft aan het modem al herstart te hebben, deze staat volgens de lijnmeting echter al zeven dagen en zestien uur aan. Zou je die nog eens willen resetten, alsjeblieft? Dan voer ik een reprovisie uit zodat het signaal opnieuw aangemaakt kan worden, daarna zou Vast Bellen weer moeten werken! 😉

Indien de herstart toch niet het gewenste effect oplevert, kun je het modem terugzetten naar de fabrieksinstellingen - houd er dan wel rekening mee dat alles terugkeert naar hoe deze standaard ingesteld stond:

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen