Ik heb sinds mijn glasvezel aansluiting is overgezet naar het zogenaamde ‘beter netwerk’ geen telefonie meer.
Tijdens deze overzetting is alleen de glasvezelconverter vervangen, de router is nog de oude.
Ik had dus hiervoor ook al een glasvezel aansluiting.
Issue:
Het telefonie lampje om de router brand niet en heb al meerder malen alles gereset (alls spanningsloos, UTP uit glasconverter, glas converter op spanning zetten, 5 min wachten, UTP aansluiten, router op spanning zetten, even wachten).
Dank je wel voor je antwoord en de volledige informatie die daarbij kan geven. Ik heb direct de verbinding erbij gepakt en zie dat het SIP account niet is gekoppeld aan het modem. Ik heb daarop direct een verzoek ingediend bij onze technische dienst om dit op te lossen. We gaan er alles aan doen om dit zo snel mogelijk voor je te realiseren. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak. Wanneer we de oplossing hebben gevonden, laten we je het meteen weten. Mocht je in de tussentijd vragen hebben, laat het vooral weten. Ik zit voor je klaar!
Internetverbinding aangepast - besteld op 14-11-2021 - Afgerond
Als ik dan weer op deze bestelling klik:
Vanaf woensdag 15 december 2021 (officiële ingangsdatum) maak je gebruik van je nieuwe verbinding bij T-Mobile Thuis. Je hebt nu echt supersnel glasvezelinternet!
Als ik wat lager kijk bij 'Bestelling details’ en product(en) zie ik wel iets raars:
Internet abonnement
2 Modems (ZyXel T-50)
Vast Bellen abonnement
….
Ik denk dat ik maar 1 modem heb.
Mij lijkt het dus dat er administratief niets meer open staat.
Dank je wel voor je bericht en welkom op de Community! Ik denk graag met je mee. Ook ik zie namelijk dat aan de achterkant, op administratief gebied alles goed staat. Vast Bellen staat helemaal klaar om goed gebruikt te worden. Wellicht dat de stappen op onze Wiki daar nog het laatste zetje toe kunnen geven:
Media is niet beschikbaar
Mocht dit nog niet hebben geholpen, laat het vooral weten. Dan gaan wij er, samen met de technische dienst, ervoor zorgen dat het bellen wordt hersteld!
Dank je wel voor je antwoord en de volledige informatie die daarbij kan geven. Ik heb direct de verbinding erbij gepakt en zie dat het SIP account niet is gekoppeld aan het modem. Ik heb daarop direct een verzoek ingediend bij onze technische dienst om dit op te lossen. We gaan er alles aan doen om dit zo snel mogelijk voor je te realiseren. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak. Wanneer we de oplossing hebben gevonden, laten we je het meteen weten. Mocht je in de tussentijd vragen hebben, laat het vooral weten. Ik zit voor je klaar!
Hoi @thieuwijnen, de actie van Boris heeft geholpen om de vaste telefonie weer aan de praat te krijgen. Een reprovisie van de verbinding gaf het nodige zetje in de rug en hierdoor kun jij weer telefoneren. Werkt het ook aan jouw kant weer naar behoren? 😄
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.