Goede avond
Ik heb een mailtje gekregen dat ik opgezegd heb en dat is niet zo
Ik heb alleen me huistelefoon opgezegd verder niets dus ik denk een fout bij jullie
Ik ben gewoon nog steeds klant
Goede avond
Ik heb een mailtje gekregen dat ik opgezegd heb en dat is niet zo
Ik heb alleen me huistelefoon opgezegd verder niets dus ik denk een fout bij jullie
Ik ben gewoon nog steeds klant
Beste antwoord door Jason van Odido
Hoi
De e-mail die jij hebt ontvangen, refereert inderdaad aan het uitzetten van vast Bellen. Geen zorgen, soms pakken wij onze mails zodanig in dat het net lijkt alsof het abonnement opgezegd is, excuses voor de verwarring.
Ik zal aangeven dat dit aangepast moet worden zodat het niet onduidelijk is, maar gelijk herkenbaar is als zijnde slechts een opgezegd onderdeel en niet het hele abonnement. Thanks voor de feedback! 😊
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.