Skip to main content
Beantwoord

Vast Bellen werkt niet?

hallo ik woon in Berghem bij Oss en kan niet vast bellen

Beste antwoord door Sterre

Hoi ramonvanmaren39,

Daar ga ik je mee helpen! Heb je al geprobeerd om jouw modem te resetten? Zo doe je dat:

1. Haal de stroomstekker van het modem uit het stopcontact.
2. Haal de kabels uit poort 1 t/m 4.
3. Wacht 1 minuut.
4. Plug de stroomstekker weer in het stopcontact.
5. Wacht tot het modem volledig is opgestart (ongeveer 3 minuten).
6. Steek de kabels bij poort 1 of 2 (internet) en 3 of 4 (TV) terug in het modem.

Laat het me weten of dit heeft geholpen! Zo niet, gaan we verder op zoek naar de oplossing.
Bekijk origineel

11 reacties

Sterre
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1188 reacties
  • Antwoord
  • 23 augustus 2018
Hoi ramonvanmaren39,

Daar ga ik je mee helpen! Heb je al geprobeerd om jouw modem te resetten? Zo doe je dat:

1. Haal de stroomstekker van het modem uit het stopcontact.
2. Haal de kabels uit poort 1 t/m 4.
3. Wacht 1 minuut.
4. Plug de stroomstekker weer in het stopcontact.
5. Wacht tot het modem volledig is opgestart (ongeveer 3 minuten).
6. Steek de kabels bij poort 1 of 2 (internet) en 3 of 4 (TV) terug in het modem.

Laat het me weten of dit heeft geholpen! Zo niet, gaan we verder op zoek naar de oplossing.

• is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 24 maart 2025

In mijn router (Fritzbox 5590 krijg ik de volgende melding: 

TMTV
Super User
Forum|alt.badge.img+6
  • Odido Superuser
  • 1822 reacties
  • 31 maart 2025

Hoi ​@Frank1958,

Is het gelukt om een eigen VOIP-wachtwoord in te stellen in Mijn Odido? Zo ja, zou je dan als server zowel voip.t-mobilethuis.nl als voip.odido.nl kunnen proberen? Ze zijn bezig om iedereen over te zetten, maar ik weet niet waar ze staan in dat proces.

• is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 1 april 2025

Dank voor de tip, nog niet gelukt helaas. 

TMTV
Super User
Forum|alt.badge.img+6
  • Odido Superuser
  • 1822 reacties
  • 6 april 2025

@Frank1958 Omdat de oplossing nog niet in zicht is, heb ik zelf wat geknutseld. Het is wat omslachtig, maar het werkt. Hopelijk heb je er iets aan!

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 6 juli 2025

Ik heb een Fritz Box 5690 GW monteur bij gehad alles was goed ingesteld allen moet Odido het van zijn kant activeren ben nu al maanden bezig zonder resultaat  3845GX 24 Harderwijk 

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21782 reacties
  • 6 juli 2025

Hallo ​@Kianiro 

Werkt vast bellen wel via de Zyxel? Indien wel kan je dan eens een foto delen van de instellingen die je hebt toegepast in de Fritzbox en werkt internet wel via de Fritzbox?

• is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 12 juli 2025

Inmiddels heb ik het opgegeven.  Odido kan of wil dit niet oplossen. Daarom ga ik ze in gebreke stellen en wil ik mijn abonnement met hun opzeggen. 

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9346 reacties
  • 12 juli 2025
Frank1958 schreef:

Inmiddels heb ik het opgegeven.  Odido kan of wil dit niet oplossen. Daarom ga ik ze in gebreke stellen en wil ik mijn abonnement met hun opzeggen. 

Dat kan, maar eigen apparatuur komt met eigen verantwoordelijkheid voor die apparatuur. Zolang e.e.a. werkt met de Zyxel router is er geen reden voor kosteloos opzeggen.

• is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 12 juli 2025

Odido is verplicht mee te werken aan andere routers dan zyxel

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21782 reacties
  • 12 juli 2025

Hallo ​@Frank1958 

Odido geeft je de benodigde gegevens om je eigen router in te stellen, het instellen moet je zelf doen.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen