Skip to main content
Beantwoord

Vaste telefoon anoniem bellen opheffen


Hoe kan ik anoniem bellen vanaf een vaste telefoon bij T-Mobile opheffen?

Beste antwoord door Sander

Hoi PvRoij,

Dat kan via mij! Ik maak het graag voor je in orde. Stuur je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht aan mij (klik op mijn naam) en ik zorg ervoor dat je nummer weer zichtbaar is als je uitbelt met je vaste telefoon.
Bekijk origineel

8 reacties

Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • Antwoord
  • 12 mei 2018
Hoi PvRoij,

Dat kan via mij! Ik maak het graag voor je in orde. Stuur je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht aan mij (klik op mijn naam) en ik zorg ervoor dat je nummer weer zichtbaar is als je uitbelt met je vaste telefoon.

Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • 14 mei 2018
Hoi PvRoij,

Bedankt voor de gegevens! Bij deze kan ik melden dat je vanaf nu niet meer anoniem uitbelt. 😃

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 24 mei 2018
Sander schreef:
Hoi PvRoij,

Bedankt voor de gegevens! Bij deze kan ik melden dat je vanaf nu niet meer anoniem uitbelt. :D


Hoi Sander,
Ik heb hetzelfde probleem en wil van het 'anonieme bellen' thuis af.
Ik wil jou ook graag mijn gegevens mailen maar dan moet jij mij volgens mij eerst volgen?
Graag je hulp :-)

Dank alvast.

Groet Miriam

Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • 28 mei 2018
Hoi Miriam,

Bedankt voor je snelle reactie en gegevens. Ik heb het voor je aangepast! 🙂

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 18 oktober 2019

Hoi Miriam, zou je dit ook voor mij kunnen aanpassen? Ik heb een PB verstuurd.


Piotr
  • Voormalig T-Mobile Thuis moderator
  • 2167 reacties
  • 23 oktober 2019

Hey @dionbok,

Dit maak ik graag voor je in orde! Allereerst wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan ga ik dit voor je regelen! 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 21 november 2019

Hoi Piotr, bedankt nog voor je reactie. Ik hoop dat je een goede vakantie hebt gehad. Ik had het inmiddels binnen no-time geregeld door een collega van jou, via de telefonische helpdesk! Bedankt!

 


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10772 reacties
  • 25 november 2019

@dionbok Wat goed dat je zo proactief actie ondernomen hebt! Superfijn dat het nu geregeld is. :smile: Geniet nog van jouw abonnement! Als we op de Community iets voor je kunnen doen, dan hoor ik het graag. Vandaag zit ik tot 22:00 voor je klaar.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen