Skip to main content
Beantwoord

Telefoon werkt nog steeds niet


Afgelopen donderdag van KPN overgestapt naar T-Mobile thuis. Internet en tv werken goed. Alleen telefoon werkt nog steeds niet. Kiestoon is te horen, bel ik een nummer (zelfs naar mijn eigen mobieltje) dan hoor ik alleen maar ingesprekstoon. Bellen via mobieltje naar mijn nummer levert alleen maar voicemailberichten op. Graag zou ik willen dat T-Mobilethuis het probleem zo spoedig mogelijk oplost !

Beste antwoord door Brian

Hi johannesv, van harte welkom, goed om te horen dat Internet en TV goed werken! Ik heb zojuist je Telefonie instellingen aangepast, zou je eens willen testen of je nu wel kan bellen en gebeld kan worden? 🙂
Bekijk origineel

30 reacties

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • Antwoord
  • 26 maart 2018
Hi johannesv, van harte welkom, goed om te horen dat Internet en TV goed werken! Ik heb zojuist je Telefonie instellingen aangepast, zou je eens willen testen of je nu wel kan bellen en gebeld kan worden? 🙂

  • Auteur
  • is een King Poster
  • 53 reacties
  • 26 maart 2018
Ja, dank je Brian, telefoon doet het weer, waarvoor dank. Kan ik de recorder weer gebruiken ?

  • Auteur
  • is een King Poster
  • 53 reacties
  • 26 maart 2018
Er staat nog wel 31 voor als afzender (heb naar mobieltje gebeld en teruggebeld. Kan ik de recoder weer gebruiken ?

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • 27 maart 2018
Hi johannesv, goed om te horen dat het nu werkt! Wat bedoel je precies met de recorder? Bedoel je dan de opnamefunctie van de TV Box?

  • Auteur
  • is een King Poster
  • 53 reacties
  • 27 maart 2018
Ja, de opname functie (doet het nu weer, 1 opname staat er nog op, maar de andere zie ik niet meer)

Sterre
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1188 reacties
  • 30 maart 2018
Hi johannesv!

Begrijp ik goed dat je meerdere programma's hebt opgenomen op je TV Box, maar dat je er maar 1 kan zien en afspelen? Als dit inderdaad het geval is, kun je de TV Box dan een reset geven? Klik hier om te lezen hoe je dat doet. Kom je er niet uit, of heeft het niet geholpen: geef een seintje! Dan kijken we samen verder naar een oplossing.

  • Auteur
  • is een King Poster
  • 53 reacties
  • 30 maart 2018
Dag Sterre. Er staat inderdaad maar 1 opname op de recorder. De andere 2 zijn verdwenen. Kan ik niet meer zien in de lijst. Ik had vorige week de recorder al een reset gegeven, omdat hij geen opnamen meer maakte. Maar nu zijn de 2 andere opnamen dus verdwenen. Hij neemt dus wel op ten koste van de andere opnamen die weg zijn.

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • 5 april 2018
Hi johannes, dat is vreemd, normaal gesproken zou je bij een normale reset geen opnames mogen verliezen, bij een echte fabrieksreset gebeurt dit wel omdat dan ook de harde schijf wordt gewist. Als de opnames nu goed gaan dan zou ik voor nu niets meer doen!

  • Auteur
  • is een King Poster
  • 53 reacties
  • 5 april 2018
Dag Brian, de schijf is altijd veel te gauw vol. Ik heb er niets aan (heb ik ook aan Sterre medegedeeld). Wat mij betreft kan de optie 'Opnemen' verwijderd worden uit het pakket. Leidt alleen maar tot teleurstellingen en vastlopers. Opnamen kan ik helemaal niet terugzien. Erg teleurgesteld over het opnemen pakket, voldoet niet aan verwachtingen. Kun je de optie 'opnemen' verwijderen uit mijn pakket ? Alvast bedankt. Voor de rest alles prima. Groeten van Johannes

  • Auteur
  • is een King Poster
  • 53 reacties
  • 5 april 2018
Telkens na gedwongen reset zijn de opnamen verdwenen, dus ik heb er helemaal niets aan. Groeten, Johannes

  • Auteur
  • is een King Poster
  • 53 reacties
  • 5 april 2018
Hallo Brian, heeft de tv-box een scart aansluiting ? Zo ja, dan wil ik die graag ruilen tegen de hd-recorder die ik toch niet kan gebruiken. Alvast bedankt, groeten van Johannes

Sterre
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1188 reacties
  • 9 april 2018
Hoi Johannesv!

Zullen we de vragen over jouw TV Box behandelen in jouw andere topic hierover? Dat is beter voor het overzicht, en zo weet je zeker dat je een goed en eenduidig antwoord krijgt. Ik help je daar graag verder met jouw TV-vragen!

  • Auteur
  • is een King Poster
  • 53 reacties
  • 9 april 2018
OK Sterre en bedankt.

  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 4 juni 2019
Hier ook vorige week maandag overgestapt van KPN naar T-Mobile thuis. Thuistelefoon doet hetzelfde als wat hierboven beschreven wordt. 28 mei met medewerkers Samantha en Donny gechat. Het zou doorgestuurd worden naar de technische dienst. Echter niets meer vernomen. Inmiddels bijna een week verder......betalen gaat echter natuurlijk wel gewoon door......


Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • 14 juni 2019
Hoi @beek4178,

Ik zie dat we dit hebben opgepakt en het probleem lastiger blijkt dan gedacht. Hier hebben we een specialist bijgevraagd en deze heeft het nu in onderzoek. Zodra we meer weten, geven wij een update via e-mail!

  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 14 juni 2019
Ok, prima wachten we dit af. Jammer, want voor de rest functioneert alles prima.

  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 25 juni 2019
@Sander

Wij hebben nog steeds geen telefonisch bereik op onze thuistelefoon. Inmiddels zijn we bijna een maand overgestapt naar t-mobile. Het probleem zou opgelost worden maar tot op heden na bovenstaand bericht niets meer vernomen. Zou fijn zijn als we hier spoedig iets over vernemen.

Piotr
  • Voormalig T-Mobile Thuis moderator
  • 2167 reacties
  • 28 juni 2019
Hey @beek4178,

Ik had je graag nu al een oplossing geboden! Zo te zien zijn onze techneuten achter de schermen nog druk in de weer om dit voor je op te lossen. Zodra er een update volgt, laten we je dit graag weten. Excuses voor het ongemak!

  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 15 juli 2019
@Piotr @Sander

We zijn inmiddels 17 dagen verder weer......eind mei zijn we overgestapt en nog steeds geen thuistelefoon verbinding! Inmiddels raakt ons geduld wel een beetje op. We betalen niet veel 2,50 per maand maar dan verwacht ik wel een werkend iets. En een beetje info wat er achter de schermen gebeurd, want in onze ogen gebeurd er weinig en ook geen contact met ons.

  • 0 reacties
  • 15 juli 2019
Tja, druk druk druk, hij is er mee bezig zoals je ziet.😄


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 16 juli 2019
@Piotr @Sander

waaarom geen reactie? Andere mensen krijgen van jullie wel reactie.......

Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • 18 juli 2019
Hi @beek4178,

Weet dat de klantenservice er voor je is. Ik heb direct je dossier doorgelezen, maar op dit moment is er nog geen update. Zodra we meer weten zullen we je via telefoon/e-mail op de hoogte houden. Bedankt voor je geduld tot nu toe. Je kan hier altijd navraag doen, al heb ik niet altijd meer info.

  • Doet lekker mee
  • 12 reacties
  • 31 augustus 2021

Hoi, heb sinds enig tijd geen vaste telefonie verbinding meer. Ik krijg een in gesprek toon als ik wil bellen. Ook als ik naar het vaste nr bel krijg ik gelijk voicemail, de lijn gaat dus niet over. Krijg hiervan direct een melding in mijn email dat er gebeld is naar mijn vaste nr.

Kunnen jullie hier naar kijken aub, heb modem al gereset maar mag niet baten?

 


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10753 reacties
  • 1 september 2021

Hoi @Remster, het is natuurlijk niet de bedoeling dat je problemen ervaart met de vaste lijn, gelukkig zijn er talloze oplossing om de verbinding weer op 100 procent te krijgen! Heb je al eens in onze Wiki gekeken? Daar vind je namelijk bijna alle antwoorden op vragen die je hebt én kun je terecht voor technische assistentie: 

Media is niet beschikbaar

Mocht het ook hierna nog niet verholpen zijn, plaats dan zeker weer een berichtje hier, dan pakt één van ons het zo snel mogelijk voor je op.

 


  • Doet lekker mee
  • 12 reacties
  • 1 september 2021

Hoi Jason, bedankt voor je bericht maar ik heb uiteraard al deze punten allemaal al gedaan zonder oplossing. Het rare is dat ik dus wel een email krijg met een bericht dat ik ben gebeld maar de telefoon gaat gewoon niet over en als ik zelf wil bellen hoor ik een in gesprek toon.

lijkt wel of er een harde doorschakeling in het systeem staat want zelf heb ik doorschakelen uit gezet alleen naar voicemail.

 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen