Beantwoord
Telefonie na overstap T-Mobile Thuis
Sinds 27 november 17 ben ik naar T-mobile overgestapt. Helaas werkt de telefoon nog steeds niet. Ik heb al bijna 2 uur in totaal met de klantenservice gebeld met mijn mobiele telefoon. Nu is mijn beltegoed al helemaal verbruikt en moet ik per minuut betalen om mijn probleem met t-mobile op te lossen... Graag word ik door u gebeld om zo spoedig mogelijk telefoonaansluiting te hebben. Elke keer belooft men dat het probleem zeer snel opgelost zal worden, maar u doet helemaal niets....
Ik reken erop dat mijn vraag direct wordt beantwoord!
Ik reken erop dat mijn vraag direct wordt beantwoord!
Beste antwoord door Brian
Hi verwierde, ik heb het meteen nagekeken en we gaan een monteur bij je langs sturen om het probleem te verhelpen! Je zou per 1 december gebruik moeten kunnen maken van je telefoon aansluiting, onze monteur gaat uitzoeken wat er aan de hand is en het oplossen!
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.