Skip to main content

kansloos dit!


Ik ben sinds kort overgegaan op glasvezel en zit sinds 11 juni '25 zonder internet en dus ook zonder tv! Ik heb hier de dag erna gebeld en ik kon niet eerder geholpen worden dan vrijdag, dan kon een monteur komen kijken. Ik kreeg wel een advies om een simkaart prepaid aan te schaffen, hierop kreeg ik dan een week onbeperkt internet. Nou hier in de buurt kan je dat nergens kopen dus moest ervoor met de auto op en neer. Ik bij de AH een kaart gekocht, bij thuiskomst willen activeren,  kaart over de datum!?!? Ik weer terug naar de winkel, bleek dat alle kaarten hun geldigheid hadden overschreden. Heb verder bij 6 andere winkels een kaart proberen te bemachtigen,  zonder resultaat, nergens hier te koop. Toen was het vrijdag, monteur is welgeteld 5 min binnen geweest, en zei, geen probleem van odido, maar van de Delta,  die de kabel beheerd! Er zou direct een bon doorgestuurd worden. Vervolgens bel ik aan het einde van de dag naar odido, en er was nog niet met die melding gedaan, blijkbaar! Maar er zou een prio op komen en na het weekend worden opgepakt. Op zaterdag ben ik 30km verderop een kaart wezen kopen en kon ik in ieder geval internet gebruiken. Maandag kreeg ik een mail, nadat ik weer gebeld had, dat er binnen 5 werkdagen contact met me opgenomen zou worden. Dus ik weer wachten. Toen werd het weer vrijdag , dus ik verwacht op z'n minst vandaag dat telefoontje.  Wachten wachten, ik bel wel weer naar odido, was inmiddels al 18.00 geweest. Kreeg ik doodleuk te horen dat hun er niets aan konden doen en dat ik anders even de Delta moest bellen, kreeg wel een werkbonnummer of hoe het ook heette, en vroeg of dat in ieder geval dat onbeperkt internet verlengt kon worden!, dit was geen probleem,  zou weer een SMS krijgen met een code. Bel vervolgens weer naar de Delta, en die zeggen weer, nee mevrouw we hebben geen melding staan op uw adres! Huh! Maar de afdeling die daar overgaat zal u echt nog wel bellen, we zijn tot 21.00 open. Ik zeg, ik heb hier een nummer, kan je daar dan niet op kijken? Nee ik kan daar niets mee! Nou das dan weer fijn, nog een weekend zonder! Dus ik had die SMS gekregen, is die code exact t zelfde als de code die ik een week eerder had gekregen en dus ook niet meer bruikbaar!!! En ik nu was de klantenservice van odido natuurlijk alweer gesloten. Dus puntje bij paaltje,  ik kan weer wachten tot t maandag is! 

 

Dit kan toch niet!? Waarom moet ik steeds maar overal achteraan en word het niet gewoon opgelost? Nog ff en we zijn alweer 2 weken verder! 

Uitgelichte reactie

23 juni 2025

Hi ​@weteringheidi, welkom op onze community!

Dankjewel dat je de moeite neemt om alles zo helder uit te leggen, daar kunnen we echt wat mee. Ik help je hier graag bij om dit verder uit te zoeken en de juiste opvolging te geven.

Zou je in je profiel je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je IBAN willen aanvullen? Die gegevens zijn alleen zichtbaar voor ons moderators en nodig om je dossier erbij te pakken. Laat maar weten zodra dat is gelukt, dan kijk ik direct met je mee!

 

8 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8092 reacties
  • 21 juni 2025

@weteringheidi Uiteraard is dit niet de bedoeling.

Ik kan je niet helpen maar wel advies geven.

Zet al je gegevens in je profiel klanten kunnen dat niet lezen. 
De moderators kunnen je dan sneller verder adviseren (helpen) (zie mijn onderschrift)

Maar heb je nu wel die code? Daar kan ik je wel gratis aan helpen. Stuur mij een DM ik regel dat dan daar verder. 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 23 juni 2025

Hi ​@weteringheidi, welkom op onze community!

Dankjewel dat je de moeite neemt om alles zo helder uit te leggen, daar kunnen we echt wat mee. Ik help je hier graag bij om dit verder uit te zoeken en de juiste opvolging te geven.

Zou je in je profiel je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je IBAN willen aanvullen? Die gegevens zijn alleen zichtbaar voor ons moderators en nodig om je dossier erbij te pakken. Laat maar weten zodra dat is gelukt, dan kijk ik direct met je mee!

 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 23 juni 2025

Ik heb alles ingevuld


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 23 juni 2025

Wederom nog steeds niets van delta vernomen! Maar die zeiden vrijdag ook dat er niets op mijn adres gemeld staat


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8092 reacties
  • 23 juni 2025

Oké ​@weteringheidi  ik heb een voucher code gestuurd 

 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 4 juli 2025

Ik ben hier zo klaar mee!! Nu wacht ik al te lang tot dat er is een keer iemand contact met mij opneemt om die glasvezel te fixen. Moet ik dus noodgedwongen met een andere telefoon de hotspot gebruiken om internet op me televisie te krijgen, om überhaupt tv te kunnen kijken.  Kom ik net thuis van werk en wil ik even chill tv kijken, is die internet weer verlopen! Ik ga dit nog max 1 week afwachten en dan ga ik zelf stappen ondernemen. Sorry maar zo ga je niet met je klanten om. 


soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+10
  • Odido Superuser
  • 1346 reacties
  • 4 juli 2025

Hallo ​@weteringheidi ,

Ik heb je via een privébericht je weer een voucher code gestuurd.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 8 juli 2025

En nog steeds is er niets of niemand die het probleem oplost! Het is fijn hoor dat ik steeds een week via een simkaart internet kan gebruiken om tv te kijken, alleen werkt dar net zo goed als geen tv kijken. Het beeld blijft toch alleen maar hangen. Die glasvezel moet gewoon gerepareerd worden, en snap gewoon niet waarom dar zo een probleem moet zijn. Ik heb dit echt nog nooit meegemaakt dat je zo lang moet wachten tot iets gerepareerd word.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen