Skip to main content

mijn cast icoon verschijnt niet in Odido TV app

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb werkelijk alles geprobeerd. Opnieuw opstarten. Verwijderen etc. Maar het cast-icoon verschijnt niet meer in mijn Odido tv app.  (Ook niet landscape) Wel via you tube en andere apps. Maar niet meer in Odido. Op boot kijk ik zo tv. Maar kan nu niet casten. Niet via Samsung Ultra24 note, maar ook niet via Samsung S9 tablet. Terwijl deze het voorheen wel gewoon deden. De gsm ziet de chromecast gewoon. Dus daar zit het niet in. Ergens is er iets niet juist bij Odido, maar wat? 

Wie weet de oplossing?

Uitgelichte reactie

3 juni 2025

Hi ​@LvGaal, welkom op onze community!

Dankjewel voor je uitgebreide toelichting, super fijn dat je zelf al zoveel hebt getest. Ik wil natuurlijk dat je gewoon kunt streamen zoals het altijd gewerkt heeft. Goed dat je aangeeft dat andere apps geen problemen geven. Om dit goed te kunnen onderzoeken, zou je me misschien een screenshot kunnen sturen van hoe het er nu uitziet in de app (zowel staand als liggend)? Dan kan ik precies zien wat je bedoelt en of er iets opvallends mist in de interface.

Daarnaast, kun je me nog laten weten welke versie van de Odido TV app je momenteel hebt geïnstalleerd? (Dat vind je meestal in de instellingen van de app of via de Google Play Store / App Store.) En gebruik je toevallig meerdere wifi netwerken (bijvoorbeeld een gastnetwerk of een wifi versterker)? Soms heeft het cast-icoon daar ook invloed van. Heb je de app toevallig ook al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Zo niet, zou je dat eens willen uitvoeren? Wellicht komt het icoontje ineens terug. Ik wacht je terugkoppeling graag af! 

2 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 3 juni 2025

Hi ​@LvGaal, welkom op onze community!

Dankjewel voor je uitgebreide toelichting, super fijn dat je zelf al zoveel hebt getest. Ik wil natuurlijk dat je gewoon kunt streamen zoals het altijd gewerkt heeft. Goed dat je aangeeft dat andere apps geen problemen geven. Om dit goed te kunnen onderzoeken, zou je me misschien een screenshot kunnen sturen van hoe het er nu uitziet in de app (zowel staand als liggend)? Dan kan ik precies zien wat je bedoelt en of er iets opvallends mist in de interface.

Daarnaast, kun je me nog laten weten welke versie van de Odido TV app je momenteel hebt geïnstalleerd? (Dat vind je meestal in de instellingen van de app of via de Google Play Store / App Store.) En gebruik je toevallig meerdere wifi netwerken (bijvoorbeeld een gastnetwerk of een wifi versterker)? Soms heeft het cast-icoon daar ook invloed van. Heb je de app toevallig ook al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Zo niet, zou je dat eens willen uitvoeren? Wellicht komt het icoontje ineens terug. Ik wacht je terugkoppeling graag af! 

• Auteur
  • 2 reacties
  • 3 juni 2025

Ik gebruik losse router van Alcatel, zowel tablet of gsm (gebruik 1 vd 2)  en tv zitten op ditzelfde wifi-netwerk.

Zowel portrait  als landscape zelfde icoontjes, screenshot volgt. 

Ga nu eerst aap verwijderen en opnieuw installeren. Ik ga aan de slag

Alvast bedankt voor het meedenken. 

• Auteur
  • 2 reacties
  • 3 juni 2025

De app verwijderd, en ja hoor na installatie verschijnt daar ineens weer het cast symbool. Probleem opgelost. 

Volgende keer ook dit maar eerst even doen. Maar het is zo frustrerend. Eerst werkt het en dan ineens niet meer. Hoe kan dat nou? 

Toch bedankt voor het meedenken 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen