Hi @LvGaal, welkom op onze community!
Dankjewel voor je uitgebreide toelichting, super fijn dat je zelf al zoveel hebt getest. Ik wil natuurlijk dat je gewoon kunt streamen zoals het altijd gewerkt heeft. Goed dat je aangeeft dat andere apps geen problemen geven. Om dit goed te kunnen onderzoeken, zou je me misschien een screenshot kunnen sturen van hoe het er nu uitziet in de app (zowel staand als liggend)? Dan kan ik precies zien wat je bedoelt en of er iets opvallends mist in de interface.
Daarnaast, kun je me nog laten weten welke versie van de Odido TV app je momenteel hebt geïnstalleerd? (Dat vind je meestal in de instellingen van de app of via de Google Play Store / App Store.) En gebruik je toevallig meerdere wifi netwerken (bijvoorbeeld een gastnetwerk of een wifi versterker)? Soms heeft het cast-icoon daar ook invloed van. Heb je de app toevallig ook al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Zo niet, zou je dat eens willen uitvoeren? Wellicht komt het icoontje ineens terug. Ik wacht je terugkoppeling graag af!