Skip to main content
Beantwoord

Altijd storing TV bij opstarten TV ontvanger Odido

• is een Master Poster
  • 19 reacties

Zolang ik de TV ontvanger al heb geeft deze een storing op de TV. Ik moet minimaal 5 keer de TV en TV ontvanger uit en aanzetten voordat ik een zender ontvang. Heel irritant. Zijn er meer mensen met dit issue? Ik ben er wel klaar mee eerlijk gezegd.

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@Ferry67, wow! Dit is een matrix beeld die hier niet thuis hoort. Goed dat je een topic bent gestart, ik ben er voor je. Ik twijfel persoonlijk wel of het probleem in onze Mediabox zit. Heb je de HDMI kabel al eens vervangen? Als je geen nieuwe of andere hebt, kan ik er gratis een naar je toesturen. Test voor de zekerheid ook een andere HDMI poort op je televisie. Maakt dit uit? 

Ik heb de stream kwaliteit van je Mediabox bekeken, deze ziet er echt op en top in orde uit. Ik vermoed daarom dat we echt naar deze bekabeling moeten kijken. Laat het weten!

Bekijk origineel

7 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 3102 reacties
  • Antwoord
  • 27 mei 2025

Hi ​@Ferry67, wow! Dit is een matrix beeld die hier niet thuis hoort. Goed dat je een topic bent gestart, ik ben er voor je. Ik twijfel persoonlijk wel of het probleem in onze Mediabox zit. Heb je de HDMI kabel al eens vervangen? Als je geen nieuwe of andere hebt, kan ik er gratis een naar je toesturen. Test voor de zekerheid ook een andere HDMI poort op je televisie. Maakt dit uit? 

Ik heb de stream kwaliteit van je Mediabox bekeken, deze ziet er echt op en top in orde uit. Ik vermoed daarom dat we echt naar deze bekabeling moeten kijken. Laat het weten!

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 19 reacties
  • 28 mei 2025
Cheyenne van Odido schreef:

Hoi ​@Cheyenne van Odido Dank voor je snelle reactie. Ik heb genoeg andere HDMI kabels hier liggen. Op dit moment zit ik een verbouwing en is de hele benedenverdieping leeg. Dus ook TV en Mediabox zijn weg. Zodra ik alles weer kan terugplaatsen (over een week of zo) ga ik het uitproberen: 1. een andere HDMI poort op mijn TV en 2. een andere HDMI kabel. Nogmaals dank!

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • 2433 reacties
  • 29 mei 2025

Hoi ​@Ferry67, super! Neem gerust de tijd, we staan hier altijd voor je klaar. Succes met de verbouwing! πŸ˜Š

TMTV
Super User
Forum|alt.badge.img+6
  • Odido Superuser
  • 1831 reacties
  • 31 mei 2025

Hoi ​@Ferry67,

Zie ik bij je TV een Apple TV staan? Zo ja, dan kun je de Odido TV-app daarop downloaden. Zo heb je de Mediabox niet meer nodig.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 19 reacties
  • 1 juni 2025
TMTV schreef:

Hoi ​@Ferry67,

Zie ik bij je TV een Apple TV staan? Zo ja, dan kun je de Odido TV-app daarop downloaden. Zo heb je de Mediabox niet meer nodig.

Klopt ​@TMTV ik kan er prima mee overweg, maar mijn partner niet. Zij geeft de voorkeur aan de Mediabox, dus die heb ik achteraf besteld/toegevoegd.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 19 reacties
  • 21 juni 2025
Ishana van Odido schreef:

Hoi ​@Ferry67, super! Neem gerust de tijd, we staan hier altijd voor je klaar. Succes met de verbouwing! πŸ˜Š

Nou, de verbouwing is nog niet klaar maar de TV en mediabox zijn al wel geΓ―nstalleerd. Met hetzelfde probleem. Ook met ander HDMI kabeLs of ander HDMI poorten op de TV. Groen en gestreept bij het opstarten. Meestal alleen groene strepen. En soms zoals nu een groen beeld met geluid.

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • 2433 reacties
  • 22 juni 2025

Hoi ​@Ferry67, super bedankt voor je terugkoppeling! Ik zou dan alleen nog willen weten of het verschil maakt als je een andere internetkabel test of een andere LAN-poort in het modem. Ook ben ik benieuwd of je dit ervaart bij Live TV, terugkijken of opnames afspelen. Alvast bedankt voor de genomen moeite! πŸ˜Š

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen