Skip to main content
Beantwoord

odido tv app voor tablet.

App mij iPhone heb ik de Odido tv pop. Op de thuispagina zie je onderaan 4 knoppen: Thuis, Op tv, , Films en series  en Account. Door te klikken op die laatste kan ik mij opgenomen programma’ s bekijken. Op de IPad ontbreken die knoppen zodat ik bv. Op de camping of hotel geen opgenomen programma’s kan bekijken. In mijn abonnement betaal ik d’r natuurlijk wel voor. 
Dus Odido zorg ervoor dat ik  de app weer 100% werkzaam wordt, dus dat ook daar die 4 bovenstaande knoppen zichtbaar worden. Heb al de app  opnieuw binnengehaald maar nog steeds helemaal niets.

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi ​@Gerpo, het is inderdaad bekend dat het menu niet meer zichtbaar is sinds de nieuwe update. We hebben dit direct doorgezet en we zijn er hard mee aan de slag om ervoor te zorgen dat dit opgelost gaat worden. Zodra de update is goedgekeurd door Apple, zal er een nieuwe versie van de app beschikbaar komen waarop dit opgelost wordt en je weer de opnames kan terugkijken! Op dit moment is het nog wel mogelijk om de opnames via de telefoon of via de tv terug te kijken. Ik duim met je mee dat de nieuwe update snel beschikbaar is! 

Bekijk origineel

15 reacties

• Auteur
  • 46 reacties
  • 25 mei 2025

Eerste zin moet zijn: Op mijn IPad heb ik de Odido tv app. Zo, ff een storende taalfout verbetert.

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Gerpo, goed dat je dit aangeeft! Dat is zeker de bedoeling niet. Ik heb hier toevallig eerder een andere klant over gelezen, daar was het uiteindelijk plots bij opgelost. Ik lees dat jij de app al eens hebt verwijderd. Ik wil dus heel graag dat we dit samen met het TV team onderzoeken. 

Ik heb op mijn iPad eens gekeken. Zie jij ook rechtsboven een icoon van een ovaal met een pijl erin? Deze staat naast het vergrootglas. Als ik hierop klik, kom ik wel bij de Opnames. Jij ook? Laat het weten. Zo niet, stuur mij dan welke iPad je hebt, welke iOS erop draait en welke versie van de app je gebruikt. Dankjewel!

• Auteur
  • 46 reacties
  • 25 mei 2025

beste Cheyenne.

Ik zie geen enkele opname als ik druk op de pijl in het ovaal. 

M.i. Zit het probleem in het feit dat de versie op de IPhone de vier knoppen laat zien, zoals beschreven en de IPad versie niet. Op de iPhone klik je dan beneden op Account en kom dan op een pagina waar je o.a. Opname kunt aanklikken en dan zie je alle opnames staan die je trouwens ook op de televisie ziet staan 

OS versie 18.5, de nieuwste update die ik twee dagen geleden heb binnengehaald - model: IPad A16, dit is uitgave 2025. De app versie is die die nu op de App Store van Apple staat.

kortom van alles de nieuwste versies.

ben benieuwd naar de oplossing

Ger

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1684 reacties
  • Antwoord
  • 26 mei 2025

Hi ​@Gerpo, het is inderdaad bekend dat het menu niet meer zichtbaar is sinds de nieuwe update. We hebben dit direct doorgezet en we zijn er hard mee aan de slag om ervoor te zorgen dat dit opgelost gaat worden. Zodra de update is goedgekeurd door Apple, zal er een nieuwe versie van de app beschikbaar komen waarop dit opgelost wordt en je weer de opnames kan terugkijken! Op dit moment is het nog wel mogelijk om de opnames via de telefoon of via de tv terug te kijken. Ik duim met je mee dat de nieuwe update snel beschikbaar is! 

• Auteur
  • 46 reacties
  • 26 mei 2025

Dank je wel Nora. Ik zal ook heel hard gaan duimen.

• Auteur
  • 46 reacties
  • 26 mei 2025

Toch nog ff een vraag moderator Nora. Hoeveel tijd gaat dat duren om zo’ n update te plaatsen?

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Gerpo, op dit moment kunnen we dat niet zeggen. Het TV team is er druk mee bezig. Een verwachting kan ik nu nog niet geven, daarom is het alternatief op de telefoon of de TV er gelukkig wel. Bedankt voor je geduld!

• is een Top Poster
  • 10 reacties
  • 11 juni 2025
Cheyenne van Odido schreef:

Hi ​@Gerpo, goed dat je dit aangeeft! Dat is zeker de bedoeling niet. Ik heb hier toevallig eerder een andere klant over gelezen, daar was het uiteindelijk plots bij opgelost. Ik lees dat jij de app al eens hebt verwijderd. Ik wil dus heel graag dat we dit samen met het TV team onderzoeken. 

Ik heb op mijn iPad eens gekeken. Zie jij ook rechtsboven een icoon van een ovaal met een pijl erin? Deze staat naast het vergrootglas. Als ik hierop klik, kom ik wel bij de Opnames. Jij ook? Laat het weten. Zo niet, stuur mij dan welke iPad je hebt, welke iOS erop draait en welke versie van de app je gebruikt. Dankjewel!

Ik heb hetzelfde probleem.

ik zie op mijn iPad en ook op mijn iPhone de knop die je bedoeld. Echter onder opnames krijg je niks te zien. Dit deel werkt dus niet goed. Zowel op de iPad als iPhone. Op de iPhone app kun je onder in het menu kiezen account dan opnames. Hier staan alle opnames wel. Duidelijk een fout in de code van de app dus. Graag aanpassen.

• Auteur
  • 46 reacties
  • 11 juni 2025
Cheyenne van Odido schreef:

Hi ​@Gerpo, op dit moment kunnen we dat niet zeggen. Het TV team is er druk mee bezig. Een verwachting kan ik nu nog niet geven, daarom is het alternatief op de telefoon of de TV er gelukkig wel. Bedankt voor je geduld!

Hi Cheyenne, ik ben zeer benieuwd hoe dit dossier verloopt. Welke stappen zijn er nu gemaakt om het probleem opgeloste te krijgen. Is de update al vóór goedkeuring naar Apple gestuurd. Praat me eens ff bij.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14717 reacties
  • 12 juni 2025

Hey ​@Gerpo, om je zo goed mogelijk te informeren over de stappen die zijn gemaakt:

Het probleem is geconstateerd, vervolgens wordt er een ticket aangemaakt naar onze technische dienst en het Tv-team. Zij testen dit en zetten dit vervolgens door naar de leverancier van de app. Zij hebben het probleem ook gevonden en zijn bezig met een fix. Nu hebben ze een fix gevonden maar lijkt die versie niet helemaal goed te lopen op de iPhone's. Hierdoor zijn ze op dit moment weer bezig om deze versie te “Fine tunen” zodat er op zowel de iPads als iPhones geen issues meer zijn! Hopelijk heb ik je zo voldoende geïnformeerd over de situatie. Als je verder nog vragen hebt, laat het gerust weten! 

• Auteur
  • 46 reacties
  • 13 juni 2025

Ik ben benieuwd wanneer een en ander zover klaar is dat ik de goedwerkende versie kan downloaden voor de iPad.

• Auteur
  • 46 reacties
  • 19 juni 2025

We zijn nu bijna een maand verder en er is nog geen update voor tv kijken op bijvoorbeeld de iPad. En dan met name opnames. Bij eerdere antwoorden lees ik dat het probleem bekend is en dat er aan gewerkt wordt. Het duurt alles bij elkaar wel lang totdat er een prima oplossing te downloaden is.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14717 reacties
  • 20 juni 2025

Hey ​@Gerpo, ik begrijp je sentiment hierin volledig. Echter zijn er problemen gevonden in de nieuwe versie die we hebben ontvangen van de leverancier. Hier wordt nu naar gekeken en zullen spoedig een fix ontvangen. Op dit moment wordt er super hard gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen. Mijn excuses voor het ongemak!

• Auteur
  • 46 reacties
  • 26 juni 2025

Gelukkig ook op de tablet / iPad werkt alles weer naar behoren. Dus ook de opgenomen programma’s kijken, TOP.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14717 reacties
  • 26 juni 2025

Fijn om te horen dat de update het heeft verholpen ​@Gerpo

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen