Skip to main content
Beantwoord

TlC

Waarom zijn de tlc programma's niet te zien op mediabox, zo kan je niet opnemen?????

Zeer vreemd toch?

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@lover01 en ​@Yvonne-Sylvia-1968, er was inderdaad een kort issue met de EPG van TLC. Dit is inmiddels opgelost! TLC kan je opnemen en Terug Kijken, super handig. Wat je per zender allemaal kunt geven we aan op ons zenderoverzicht!

Bekijk origineel

5 reacties

Yvonne-Sylvia-1968

Ik kan helemaal geen TLC kijken...niet op tv en ook niet op mobiel of tablet 🤔

Duncan Elfrink
Odido
  • Assistent Shop Manager
  • 47 reacties
  • 24 mei 2025

Goedenavond ​@lover01 ,

TLC is volgens mij binnen het standaard Odido zenderpakket te vinden op kanaal 17. Wat krijg jij te zien als je naar kanaal 17 gaat?

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 24 mei 2025
Yvonne-Sylvia-1968 schreef:

Ik kan helemaal geen TLC kijken...niet op tv en ook niet op mobiel of tablet 🤔

Hoi, ik kwam er net achter dat ik nu weer kan opnemen, want je ziet de programmering weer staan in de gids👍🏽👍🏽👍🏽

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 24 mei 2025
Duncan Elfrink schreef:

Goedenavond ​@lover01 ,

TLC is volgens mij binnen het standaard Odido zenderpakket te vinden op kanaal 17. Wat krijg jij te zien als je naar kanaal 17 gaat?

Hoi, Dat wist ik op kanaal 17 kon het ook kijken maar niet opnemen 😴

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2982 reacties
  • Antwoord
  • 25 mei 2025

Hi ​@lover01 en ​@Yvonne-Sylvia-1968, er was inderdaad een kort issue met de EPG van TLC. Dit is inmiddels opgelost! TLC kan je opnemen en Terug Kijken, super handig. Wat je per zender allemaal kunt geven we aan op ons zenderoverzicht!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen