Sinds enkele dagen werkt de Odido TV app op de iPad onder IPad.OS18.5 niet meer.
ik kan geen opnames meer benaderen. En als ik het scherm op een willekeurige plek aanraak, sluit de app af. dit is heel slecht. Onder Android werkt het nog wel.
@Odido: fix dit heel snel!
in een comodity markt kan je je dit niet permitteren.
Beste antwoord door Tommie van Odido
Hey allemaal, we hebben een Go gehad van de leverancier. De nieuwe versie wordt aanstaande donderdag live gezet. We rollen hem ook zelf uit op alle apparaten, de uitrol zal 7 dagen duren. Mocht je de update zo snel mogelijk willen, deze staat donderdag klaar in de App Store!
Ik had hedenochtend exact hetzelfde probleem op mijn nieuwe IPAD. Ik kon geen account of opnames meer benaderen hiermee terwijl dit wel mogelijk was op mijn mobiel en op de oude IPAD? Graag heel snel dit fixen want het is bloedirritant.
Hier precies hetzelfde, eergisteren hier al gemeld maar mijn post lijkt automagisch verdwenen. Odido haar bewustzijn is wel erg laag. Zoiets mag gewoon niet gebeuren!
@PlukPost, @Tallie25 , @Els54 @Luke the Duke, jeetje, het is natuurlijk niet de bedoeling dat onze app niet werkt op de iPad. Ik kijk graag met jullie mee, zodat we dit kunnen oplossen!
Kan iedereen de volgende vragen voor mij beantwoorden?
Speelt dit probleem uit het niets of na een update?
Welke versie van de Odido online TV app is geïnstalleerd (je vindt dit ook terug in de App-store)?
Welk type/generatie iPad gebruik je?
Welke iOS-versie gebruik je?
Werkt het verwijderen/opnieuw installeren van de app?
Zijn er momenten waar op de app wel goed werkt?
Ook wil ik jullie vragen om allemaal je community profiel aan te vullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN.
Ik ben benieuwd. Ik zet dit graag door voor verder onderzoek. Ik sta voor jullie klaar!
Ik heb inmiddels een update ontvangen van mijn collega's van het TV Team. Het probleem is bij ons bekend en momenteel in onderzoek. Er wordt dus hard gewerkt aan een oplossing!
Voor nu zijn er geen verdere gegevens nodig. Mocht dit toch nodig zijn, kom ik bij jullie in de lucht.
Heb je vragen of kan ik ergens anders bij helpen? Laat het mij vooral weten. Ik help graag!
Ik heb inmiddels een update ontvangen van mijn collega's van het TV Team. Het probleem is bij ons bekend en momenteel in onderzoek. Er wordt dus hard gewerkt aan een oplossing!
Voor nu zijn er geen verdere gegevens nodig. Mocht dit toch nodig zijn, kom ik bij jullie in de lucht.
Heb je vragen of kan ik ergens anders bij helpen? Laat het mij vooral weten. Ik help graag!
Dankjewel Teresa! Maar het verdient van Odido geen schoonheidsprijs dat hier niet prompter op wordt gereageerd en over gecommuniceerd. Dit speelt voor ons hier thuis vanaf afgelopen maandag, dinsdag direct gemeld. Maar die post was opeens weg. Ook hebben we gebeld, geen soelaas helaas!
@Luke the Duke Ik begrijp je punt, echt. Ik wil natuurlijk ook dat alles wat binnenkomt gelijk wordt opgelost. Echter, kan het soms even duren voor het duidelijk is wat voor probleem er precies speelt en wat de impact hier van is.
Het onderzoek hierover loopt ook al langer. Alleen was dat gebaseerd op twee meldingen die wij hebben ontvangen. Wij weten pas meer naarmate de meldingen binnenkomen.
Hoe het ook zij, gelukkig is het probleem nu in onderzoek. Zodra ik meer weet over de oplossing, deel ik het natuurlijk in dit topic. Je mag mij uiteraard altijd om een update vragen!
Ik heb zojuist een update ontvangen van het TV Team. Naar verwachting worden de problemen maandag opgelost. Zodra ik meer inhoudelijke informatie heb, deel ik dit meteen met jullie.
Ook wil ik alvast aangegeven dat de kosten voor de tijd dat je geen gebruik hebt kunnen maken van TV worden vergoed. Ik kan dit alleen wel pas in het systeem zetten wanneer het probleem geheel is opgelost. Zo hebben we de hele periode te pakken.
Vanaf maandagochtend bij ons het probleem op alle iPads van ons gezin, geen opnames terug te kijken. Op iPhones werkt het bij ons wel, maar dat is totaal niet praktisch…
Goedemorgen! Afgelopen week uitvoerig contact gehad met Odido over de ‘nieuwe’ update die niet werkt op de iPad. Onder andere waren m’n opnames verdwenen? Gelukkig stonden ze nog wel op mn tv waar ik enkel laat in de avond nog op kijk of vroeg in de ochtend. Vanochtend dacht ik voor alle zekerheid even te checken hoe of wat op de tv…ALLE OPNAMES VANAF 22 MEI WEG! Je zou toch zeggen dat na alle meldingen van afgelopen week die niet goed werkende update niet verder uitgerold zou worden!? En ook hier op tv geen kopje met ‘geplande opnames ‘???? Wat gebeurt er bij Odido? Dit is echt n heel ondoordachte actie! Ruttens
Hi all! Dat is zeker de bedoeling niet. Ik wil heel graag dat we dit samen met het TV team onderzoeken, dank dat jullie dit allemaal zo duidelijk laten weten. Even een check:
Ik heb op mijn iPad eens gekeken. Zien jullie ook rechtsboven een icoon van een ovaal met een pijl erin? Deze staat naast het vergrootglas. Als ik hierop klik, kom ik wel bij de Opnames. Jullie ook? Laat het weten. Zo niet, stuur mij dan welke iPad je hebt, welke iOS erop draait en welke versie van de app je gebruikt. Dankjewel!
Beste Cheyenne, ik zie het vergrootglas én de rest..maar echt he..ik alle gegevens waar je om vraag zowel telefonisch als in de community al gegeven. Dus..zoek zelf even onder m’n naam..en lees de geschiedenis. Succes!! Ruttens
Excuus allen, mij is het bericht van Teresa ontschoten. We weten inmiddels dat dit een bekend issue is. We zijn met de developers en Apple druk bezig met de nieuwe versie met deze bugfix. De mobiele app buiten de iPad, de Mediabox, de smart-tv app en de desktopversie werkt wel. Bedankt voor jullie geduld!
We zijn nu een week verder en er is nog niets veranderd ik heb nog steeds niet de menubalk onderaan terug. Ik vindt dit heel vervelend want ik betaal er wel voor
Het icoontje naast het vergrootglas stuurt je naar ‘verder kijken’. Onder opnames staan alleen opgenomen programma’s waar je al eens aan begonnen was met kijken.
Momenteel staan de opnames wel op mijn Android TV. Daar start ik het opgenomen programma en sluit het dan weer af. Hierna vind ik het op iPad en iPhone terug onder de opnames bij verder kijken.
ik hoop dat de fix snel beschikbaar komt, het is een heel gedoe op deze manier.
Als je op het vergrootglas op Ipad klikt zie je een paar hele oude opnamens. Er klopt werkelijk niets van. Hoop dat dit snel wordt opgelost want het is super irritant. Ook de balk onderaan is verdwenen. Kan ook je account niet zien op Ipad.
het zou langzaamaan wel tijd worden dat die bugfix er komt.
ik kan nu al bijna 2 weken niet naar mijn account balk op mijn ipad pro sinds de update naar ios 18.5.
dat houd in dat ook mijn opgenomen programma‘s hier niet op kan bekijken.
ik weet dat het probleem bij jullie bekend is maar daar hebben de klanten op zich weinig aan het wordt gewoon tijd dat er een oplossing voor komt.
op deze manier heb ik niet echt de indruk dat er echt hard aan gewerkt wordt.
ik heb ook al telefonisch contact gehad met de klantenservice, maar die persoon liet echt goed merken dat hij een draaiboek voor zijn neus had liggen en er zelf ook niet veel vanaf wist.
hij heeft mij beloofd dat hij een mail naar een collega zou sturen die de dag er na mij zou bellen, daarna bleef het angstvallig stil en heb ik niks meer gehoord.
Beste Odido, we gaan nu week drie in met een app versie die vernaggeld is omdat er niet goed getest is. Dat is op zich al buitengewoon schandelijk en eigenlijk ook ondenkbaar voor zo’n bedrijf, in deze tijd en met zoveel gedupeerde en afhankelijke klanten. Zoals ik al eerder heb gezegd mag zoiets gewoon niet voorkomen, en dat hoeft ook niet als er goede procedures zijn en iedere betrokkene scherp is en blijft. Maar het zou niet ondenkbaar zijn als hier een inschattingsfout wordt gemaakt door het management. Ik ben benieuwd naar de Root Cause Analysis, die zou ik graag horen. Telkens te horen “het komt goed, we zijn er druk mee bezig” is onwaardig en respectloos.
Goedemorgen, ik kan niet anders zeggen dan dat ik eigenlijk altijd goede service heb ervaren vanuit T-mobile en Odido maar dit is echt een vervelend verhaal aan t worden. Ik geef toe dat er ergere zaken in de wereld zijn ( ik spreek natuurlijk even voor mezelf) maar ik vind de hele situatie rond de nog steeds niet (goede) werkende app voor iPad behoorlijk vervelend worden. Het geeft irritatie, frustratie en ik vraag me serieus wat er zo fout is gegaan!? Zo af en toe crasht de app bij opening nu ook nog eens. Ik ga er vanuit dat er een goede compensatie tegenover dit gebrek staat. Een gebrek aan communicatie over deze zaak vanuit Odido vind ik ook meer dan jammer. Dus..Odido hoe staat het er mee!????
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.