Skip to main content
Beantwoord

Geen tv gids

Hallo, sinds deze week geen tv gids meer beschikbaar via de app. Ook geplande opnames zijn eruit 

Beste antwoord door criel63

Sinds vanmorgen opgelost. 

Bekijk origineel

8 reacties

KerraT
  • is een Top Poster
  • 14 reacties
  • 20 mei 2025

criel63 schreef:

Hallo, sinds deze week geen tv gids meer beschikbaar via de app. Ook geplande opnames zijn eruit 

Hi ​@criel63, Heb je dit probleem via meerdere apparaten? Ik raad sowieso aan om de app te verwijderen en opnieuw te installeren.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 20 mei 2025

Probleem is zowel op tv als op mobiel 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 20 mei 2025

Lost niets op 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 20 mei 2025

• is een Master Poster
  • 11 reacties
  • 20 mei 2025

Ik heb tot zaterdag 24-5 10:00 nog progrmma's in de tv gids. Maar daarna bij de meeste zenders dit. Zie foto 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • Antwoord
  • 21 mei 2025

Sinds vanmorgen opgelost. 

• is een Master Poster
  • 11 reacties
  • 24 mei 2025

Ik heb wederom dat ik maar t/m donderdag tv gids heb (vanaf vrijdag staat er weer "geen programma informatie") 

Waarom kan ik opnieuw minder dan een week vooruitplannen? 

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@luiaardje, dat moeten we oplossen! Ik ben heel benieuwd hoe dit kan, want je zou een week vooruit moeten kunnen kijken. Heb je hier op dit moment nog steeds last van? Zo ja, dan hoor ik graag de antwoorden op onderstaande vragen:

• Van welke app maak je gebruik? Is dit de Odido TV app op je smart-tv of de Odido Online TV app?
  • Als het alleen de Odido TV app is, kan je dan eens checken of je dit ook merkt op de Odido Online TV app op een mobiel apparaat?
  • Is de app al eens verwijderd?
  • Om welk apparaat gaat het precies? Stuur mij het merk en modelnummer.
  • Om welke app versie gaat het?

Dankjewel alvast!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen