Skip to main content
Beantwoord

Standaardprofiel voor Odido TV App

• 16 mei 2025
  • 1 reactie
  • 17 Bekeken

WilborII

Bij het eerste instellingenmenu (die met avatar, dit profiel) kan je het 'Standaardprofiel' AAN of UIT zetten. Zowel bij AAN als UIT, start de TV App op in mijn account.
Daarom de vraag: wat is het verschil en welke instelling heeft de voorkeur?

Beste antwoord door Ishana van Odido

Hoi ​@WilborII, ik geef je graag duidelijkheid over de kijkprofielen van Odido TV! 😊 Dit is namelijk van belang als je meerdere kijkprofielen hebt aangemaakt. Je maakt je kijkprofiel aan in het menu van Odido TV. Krijg je graag persoonlijke tips? Even aangeven dat we je kijkgegevens mogen gebruiken. Liever niet? Dan krijg je algemene kijktips. Je kan 5 kijkprofielen aanmaken. Per profiel kan je:

• je avatar instellen

• een leeftijdsgrens toevoegen (niet verplicht)

• je favoriete zenders bij elkaar hebben

• aangeven of je persoonlijke kijktips wil krijgen

Mocht je meerdere profielen hebben, kun je bij één van de profielen het 'Standaardprofiel’ aanzetten. Dan wordt dit profiel altijd geopend wanneer je Odido TV opstart. Wat de voorkeur heeft, hangt dus af van wat jij graag zou willen. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Ik sta voor je klaar! 

Bekijk origineel

1 reactie

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2377 reacties
  • Antwoord
  • 17 mei 2025

Hoi ​@WilborII, ik geef je graag duidelijkheid over de kijkprofielen van Odido TV! 😊 Dit is namelijk van belang als je meerdere kijkprofielen hebt aangemaakt. Je maakt je kijkprofiel aan in het menu van Odido TV. Krijg je graag persoonlijke tips? Even aangeven dat we je kijkgegevens mogen gebruiken. Liever niet? Dan krijg je algemene kijktips. Je kan 5 kijkprofielen aanmaken. Per profiel kan je:

• je avatar instellen

• een leeftijdsgrens toevoegen (niet verplicht)

• je favoriete zenders bij elkaar hebben

• aangeven of je persoonlijke kijktips wil krijgen

Mocht je meerdere profielen hebben, kun je bij één van de profielen het 'Standaardprofiel’ aanzetten. Dan wordt dit profiel altijd geopend wanneer je Odido TV opstart. Wat de voorkeur heeft, hangt dus af van wat jij graag zou willen. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Ik sta voor je klaar! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen