Skip to main content
Beantwoord

Wederom storing

En ja hoor, wederom storing. Het duurt nu ongeveer 8 tot 20 seconden om mijn tv op een ander kanaal te krijgen. Beeld blijft hangen, of ik krijg een foutmelding (er gaat iets mis. Probeer je het nog een keer?), of een zwart beeld. Of de box start helemaal niet op. Uiteraard alles meerdere malen opnieuw opgestart, maar geen verbetering. Wat kan/moet ik doen?

Beste antwoord door Peter1968

Cheyenne van Odido schreef:

@Peter1968 Excuus voor het ongemak! Dit is ons bekend, alleen lukte het niet de melding gisteravond in ons topic te plaatsen. Het is inmiddels opgelost, deze melding hebben we er vanochtend wel meteen opgezet: Is er een storing bij Internet + TV van Odido? | Odido community!

Bedankt voor de update!

Bekijk origineel

2 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

@Peter1968 Excuus voor het ongemak! Dit is ons bekend, alleen lukte het niet de melding gisteravond in ons topic te plaatsen. Het is inmiddels opgelost, deze melding hebben we er vanochtend wel meteen opgezet: Is er een storing bij Internet + TV van Odido? | Odido community!

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 11 reacties
  • Antwoord
  • 11 april 2025
Cheyenne van Odido schreef:

Bedankt voor de update!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen