Skip to main content

Heos Bar volume reageert niet op afstandbediening Mediabox

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo,

Mijn schoonmoeder heeft een nieuwe mediabox gekregen:

Op haar Samsung televisie zit een HEOS bar aangesloten. Alles werkt prima met uitzondering van het bedienen van het volume van de soundbar via de afstandsbediening van de mediabox. 

Ik kan bij het koppelen niet kiezen voor de fabrikant HEOS. Ook bij Anders werkt zoeken op HEOS niet. Nu ben ik er vervolgens maar vanuit gegaan dat ik DENON moet kiezen. Maar vervolgens krijg ik een niet kloppende tekst te zien en moet ik op OK drukken (rondje op de AB) maar dan wordt er niks getest en de volume knoppen werken dan ook niet na de test.

Kortom, ik krijg het bedienen van het volume van de HEOS bar niet werkend op de afstandsbediening. 

Iemand tips of adviezen?

Hartelijk dank!

Uitgelichte reactie

19 maart 2025

Goedemiddag ​@Dizzetiid, heel hartelijk welkom op de Community van Odido! 🙋‍♂️ 

Mijn oprechte excuses voor het niet tijdig oppakken van jouw topic. Jouw topic is tussen wal en schip beland en kwam terecht in een verzamelbak met verwijderde en/of gearchiveerde topics, sorry! 

Is jouw vraag nog relevant en zo ja: heb je al hulp gehad? 

4 reacties

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10753 reacties
  • 19 maart 2025

Goedemiddag ​@Dizzetiid, heel hartelijk welkom op de Community van Odido! 🙋‍♂️ 

Mijn oprechte excuses voor het niet tijdig oppakken van jouw topic. Jouw topic is tussen wal en schip beland en kwam terecht in een verzamelbak met verwijderde en/of gearchiveerde topics, sorry! 

Is jouw vraag nog relevant en zo ja: heb je al hulp gehad? 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 19 maart 2025

Hallo Jason,

Geen enkel probleem hoor. De vraag is nog steeds geldig en verder nog geen hulp gehad. De hebben wel gebeld met Odido maar die kwamen er ook niet uit en verwezen door naar deze community.

Groet!

Minne

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Dizzetiid, dank! We gaan voor je aan de slag. Omdat ik het antwoord niet precies weet, heb ik dit nagevraagd bij het TV team. Als ik meer informatie heb, deel ik deze meteen met je!

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Dizzetiid, ben ik weer! Zou je mij kunnen vertellen om wel model HEOS het gaat (model/serienummer)? Mogelijk ondersteunen wij dit niet, maar het TV team wilt hier graag achteraan gaan voor je. Laat het weten!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen