Vandaag 17-02-2025 is internet en tv geïnstalleerd alles werkt prima behalve met de afstand bediening van odido kan ik de volume knop niet bedienen als ik hem op het kastje van odido of op de tv richt, het geluid gaat niet harder of zachter. De volume knop op de afstandbediening van mijn Samsung tv wel.
Nu zit er wel een receiver van Samsung tussen die trouwens ook gelijk aan gaat als ik de tv aanzet, het geluid gaat dus niet meer via de speakers van de tv maar via de boxen van de receiver en dat is prima.
Richt ik de afstand bediening van odido op mijn receiver dan doet hij het wel, alleen mijn receiver zit in een kastje met een deurtje er voor dan moet ik dan elke keer dat de tv aan gaat het kast deurtje open zetten dat is ook vervelend. Of mijn receiver onder de tv zetten op de tv kast maar dat staat niet mooi.
Ik zou graag 1 afstandbediening gebruiken ipv nu 2.
Als ik de afstand bediening van mijn Samsung tv gebruikt ( die dus wel het volume regelt) en ik wil van zender veranderen dan vraagt de tv bij elke zender wisseling naar een bron dus dit schiet ook niet op of moet ik daar iets in veranderen wat betreft instelling zodat ik dan de afstand bediening van Samsung gebruik ?
Graag jullie advies