Skip to main content
Beantwoord

Stil staand beeld tv box

• 14 februari 2025
  • 8 reacties
  • 148 Bekeken

Tv beeld staat steeds stil

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi ​@alfaboy155, ik help je graag verder om ervoor te zorgen dat jij weer helemaal zorgeloos tv kan kijken! Ervaar je dit probleem op 1 TV Box of komt het op beide TV Boxen voor? Zou je hoe dan ook het modem en de TV Boxen van de stroom willen halen? Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Met een beetje geluk werkt alles nu weer zoals we graag willen! 

Ook zie ik dat je op dit moment van een ouder model TV Box gebruikmaakt. Mocht je willen dat ik deze voor je omwissel voor de nieuwe Mediabox, laat het dan vooral aan me weten! Dan regel ik dit gelijk voor je. Je kan in het volgende topic alles lezen over de Mediabox: 

Bekijk origineel

8 reacties

totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img

probeer dit uit  te voeren en een screen shot te verzenden

Speedtest by Ookla - The Global Broadband Speed Test

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1596 reacties
  • Antwoord
  • 15 februari 2025

Hi ​@alfaboy155, ik help je graag verder om ervoor te zorgen dat jij weer helemaal zorgeloos tv kan kijken! Ervaar je dit probleem op 1 TV Box of komt het op beide TV Boxen voor? Zou je hoe dan ook het modem en de TV Boxen van de stroom willen halen? Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Met een beetje geluk werkt alles nu weer zoals we graag willen! 

Ook zie ik dat je op dit moment van een ouder model TV Box gebruikmaakt. Mocht je willen dat ik deze voor je omwissel voor de nieuwe Mediabox, laat het dan vooral aan me weten! Dan regel ik dit gelijk voor je. Je kan in het volgende topic alles lezen over de Mediabox: 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 15 februari 2025

Alles geprobeerd. Wil graag 2 nieuwe boxen

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 1596 reacties
  • 15 februari 2025

Hi ​@alfaboy155, ik ga gelijk de omruiling voor je in orde maken! De nieuwe Mediaboxen worden naar je toe gestuurd, zodra ze onderweg zijn krijg je een e-mail om het pakket te kunnen volgen. De oude TV Boxen hoef je niet meer terug te sturen, maar kan je inleveren bij een milieupunt. Ik wil je alvast veel kijkplezier wensen met de nieuwe Mediaboxen! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 18 februari 2025

Hallo de nieuwe boxen aangesloten maar nu is op 1 box het geluid niet synchroon met het beeld

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13531 reacties
  • 19 februari 2025

Hey ​@alfaboy155, heb je toevallig extern audio apparatuur aangesloten? Zo ja, kan je die loskoppelen om te kijken of het beeld en geluid wel synchroon zijn? Is dit op alle zenders het geval of specifiek op 1 zender? 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 19 februari 2025

Op alle zenders en met of zonder soundbar loopt het niet synchroon. Andere box geen probleem. Ook blijft beeld regelmatig stilstaan op beide boxen

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13531 reacties
  • 20 februari 2025

Ik wilde een lijnmeting doen maar ik krijg geen goede meting ​@alfaboy155, zou je eens voor mij een volledige powerflip willen uitvoeren? Hopelijk krijg ik daarna een goede meting. Ik ben ook benieuwd of je wel de juiste snelheid krijgt met een bekabelde verbinding. Zou je eens een bekabelde speedtest willen uitvoeren na de powerflip?

Powerflip

1. Haal de stekker van het modem en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
  2. Wacht minimaal 10 seconden
    • Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
  3. Doe de stekker terug in het stopcontact van het modem en laat alles volledig opstarten
  4. Controleer of de verbinding stabiel is.

Speedtest bekabeld - De instructies hiervoor vind je op onze website.

Volg alle stappen alsjeblieft zorgvuldig, graag de screenshots in het topic delen in plaats van naar onze e-mail. Een aanvraag met ontbrekende stappen kunnen we niet in behandeling nemen.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen