Skip to main content
Beantwoord

Mediabox verbinden met gehoorapparaten

• 12 februari 2025
  • 3 reacties
  • 117 Bekeken

Hoe verbind ik via bluetooth mij Phonak Audeo gehoorapparaten met de mediabox?

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@Rens Fillerup, ik help je verder! Je kan apparaten toevoegen door in het menu de Mediabox naar de instellingen (tandwieltje) te gaan en vervolgens naar Afstandsbedieningen en accessoires. Kies dan voor Accessoire toevoegen. De Mediabox gaat nu zoeken naar Bluetooth-apparaten. Nu kun je het gehoorapparaat in koppelmodus zetten. Hoe dat gaat, verschilt per apparaat, maar meestal is het een kwestie van een knopje indrukken/ingedrukt houden. Nu zouden ze elkaar moeten kunnen vinden. Succes en laat het weten als ik nog ergens mee kan helpen!

Bekijk origineel

3 reacties

totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img
  • is King of Content
  • 489 reacties
  • 12 februari 2025

kan u aub vertelen wat een media box is

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2729 reacties
  • Antwoord
  • 13 februari 2025

Hi ​@Rens Fillerup, ik help je verder! Je kan apparaten toevoegen door in het menu de Mediabox naar de instellingen (tandwieltje) te gaan en vervolgens naar Afstandsbedieningen en accessoires. Kies dan voor Accessoire toevoegen. De Mediabox gaat nu zoeken naar Bluetooth-apparaten. Nu kun je het gehoorapparaat in koppelmodus zetten. Hoe dat gaat, verschilt per apparaat, maar meestal is het een kwestie van een knopje indrukken/ingedrukt houden. Nu zouden ze elkaar moeten kunnen vinden. Succes en laat het weten als ik nog ergens mee kan helpen!

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 20 februari 2025

Dank je wel Cheyenne, het is gelukt om verbinding te maken, maar nu is het geluid niet meer hoorbaar voor andere aanwezigen. We hebben een kastje dat via bluetooth verbinding kan maken met de gehoorapparaten en dat via een optische poort verbonden wordt met de mediabox of televisie. Onze televisie heeft geen optische poort en de de mediabox ook niet. Zijn er andere mogelijkheden zodat het geluid hoorbaar is voor alle aanwezigen en dat het tegelijk versterkt wordt via bluetooth voor de gehoorapparaten?

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen