Welkom op onze community! @Cevar
Goed dat je ons hebt gevonden en via deze weg aan de bel trekt. Ik help natuurlijk graag om jouw vragen te beantwoorden! 😊
- Een aantal van onze klanten kan inderdaad een vertraging ervaren tijdens het bekijken van voetbalwedstrijden. Voor klanten waarbij we via Glasvezel Internet en TV leveren, maken we gebruik van streaming-technologie. Streaming is een veelgebruikte techniek bij tv-kijken. Apps zoals NL Ziet, Ziggo Go, NPO Start, KPN iTV, Odido TV en ESPN maken er stuk voor stuk gebruik van. Dit is onderdeel van het TV-platform dat we gebruiken, waardoor we bijvoorbeeld tv-kijken zonder Mediabox kunnen aanbieden. Om goed te kunnen streamen, zijn encodering en buffering nodig. Hierdoor kan het zijn dat de TV-content een aantal seconden achterloopt. Dit merk je normaal gesproken niet, maar tijdens een voetbalwedstrijd kan dit opvallen. Sorry voor het ongemak!
- Ik wil natuurlijk dat jij ook via de Odido Online TV kan genieten van je favoriete programma’s. Heb je al eens geprobeerd om de app zelf te verwijderen en opnieuw te installeren? Zo niet, wil dit eens proberen?
Daarnaast ben ik benieuwd of je dit euvel alleen op 1 toestel merkt of werkt de app ook niet op andere toestellen? Wil je de volgende vragen alvast voor mij beantwoorden? Dan kijk ik gericht met je mee naar een oplossing.
- Op welk apparaat gebruik je de Odido Online TV app (merk/type)?
- Welke besturingssysteem gebruik je (Android/iOS)?
- Wat is de softwareversie van het toestel?
- Wat is de software versie van de Odido Online TV app?
- Ervaar jij dit op elke zender of is dit specifiek (wil je ook de zender, programma en de datum/tijd benoemen)?
- Zijn er ook momenten waarop de app wel volledig werkt?
Laat je het mij weten? Ik sta paraat om met je mee te kijken!