Skip to main content
Beantwoord

Apple TV - Zappen van zenders via cijfers

• 7 februari 2025
  • 5 reacties
  • 88 Bekeken

• is een King Poster
  • 42 reacties

Wij gebruiken de Apple TV voor televisie kijken via de app en maken gebruiken van een Logitech Harmony remote omdat we nog meerdere aparaten hebben. Alleen om door zender heen te zappen moeten we omhoog en omlaag klikken en dan moet je ook ook nog op OK klikken om beeld te krijgen.

Het is zo gebruiksonvriendelijk, we komen van Ziggo maar irriteren ons mateloos aan het vele klikken in de app.

Wij zouden graag op de afstandsbieding het cijfer kunnen in toesten, vooral voor zender die op een hoog getal zit.

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi ​@b0rg, ik kan me goed voorstellen dat je graag via de cijferknoppen gebruik wil maken om naar een andere zender toe te zappen. Aangezien deze app echt voor de Apple TV is ontwikkeld en de afstandsbediening oorspronkelijk geen cijferknoppen heeft, is deze functie niet beschikbaar. Wel kan je dit als suggestie aan ons doorgeven, zodat we kunnen gaan kijken of het mogelijk is om deze functie toe te voegen aan de Apple TV app. Dit kan je hier aan ons doorgeven. 

Bekijk origineel

5 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1621 reacties
  • Antwoord
  • 11 februari 2025

Hi ​@b0rg, ik kan me goed voorstellen dat je graag via de cijferknoppen gebruik wil maken om naar een andere zender toe te zappen. Aangezien deze app echt voor de Apple TV is ontwikkeld en de afstandsbediening oorspronkelijk geen cijferknoppen heeft, is deze functie niet beschikbaar. Wel kan je dit als suggestie aan ons doorgeven, zodat we kunnen gaan kijken of het mogelijk is om deze functie toe te voegen aan de Apple TV app. Dit kan je hier aan ons doorgeven. 

TMTV
Super User
Forum|alt.badge.img+6
  • Odido Superuser
  • 1789 reacties
  • 13 februari 2025

@b0rg Maak je al gebruik van de bèta voor de nieuwe interface? Zo niet, dan kan dat via dit topic:

Dan kun je de cijfertoetsen wel gebruiken.

Voor het probleem in je andere topic is dit helaas geen oplossing, maar zo kun je wel makkelijker zappen.

• Auteur
  • is een King Poster
  • 42 reacties
  • 15 februari 2025

Oké, dat is mooi! Dan ga ik die eens proberen. Hopelijk wordt het doorspoelen via de pijltjestoetsen (links/rechts) ook toegevoegd, zodat je makkelijker in verschillende snelheden kunt doorspoelen.

Op dit moment overwegen wij om Odido TV te annuleren, omdat we het als te amateuristisch, gebruiksonvriendelijk en niet goed ontworpen is. Ziggo Next, die we eerder hadden, vonden we echt top.

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2241 reacties
  • 16 februari 2025

Hoi ​@b0rg, ik begrijp je reactie volkomen! Aarzel niet om deze suggesties door te geven. Dan kunnen we er namelijk echt iets aan doen. Wij gaan graag voor je aan de slag en staan voor ontwikkeling! Groetjes, Ishana

• Auteur
  • is een King Poster
  • 42 reacties
  • 16 februari 2025

Ik kan het wel opgeven als feature request maar waarom?

Als je ziet dat ipv6 implementatie al jaren duurt en het hoogste op de lijst staat word er niks meegedaan.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen