Wij gebruiken de Apple TV voor televisie kijken via de app en maken gebruiken van een Logitech Harmony remote omdat we nog meerdere aparaten hebben. Alleen om door zender heen te zappen moeten we omhoog en omlaag klikken en dan moet je ook ook nog op OK klikken om beeld te krijgen.
Het is zo gebruiksonvriendelijk, we komen van Ziggo maar irriteren ons mateloos aan het vele klikken in de app.
Wij zouden graag op de afstandsbieding het cijfer kunnen in toesten, vooral voor zender die op een hoog getal zit.
Beste antwoord door Nora van Odido
Hi @b0rg, ik kan me goed voorstellen dat je graag via de cijferknoppen gebruik wil maken om naar een andere zender toe te zappen. Aangezien deze app echt voor de Apple TV is ontwikkeld en de afstandsbediening oorspronkelijk geen cijferknoppen heeft, is deze functie niet beschikbaar. Wel kan je dit als suggestie aan ons doorgeven, zodat we kunnen gaan kijken of het mogelijk is om deze functie toe te voegen aan de Apple TV app. Dit kan je hier aan ons doorgeven.
Hi @b0rg, ik kan me goed voorstellen dat je graag via de cijferknoppen gebruik wil maken om naar een andere zender toe te zappen. Aangezien deze app echt voor de Apple TV is ontwikkeld en de afstandsbediening oorspronkelijk geen cijferknoppen heeft, is deze functie niet beschikbaar. Wel kan je dit als suggestie aan ons doorgeven, zodat we kunnen gaan kijken of het mogelijk is om deze functie toe te voegen aan de Apple TV app. Dit kan je hier aan ons doorgeven.
Oké, dat is mooi! Dan ga ik die eens proberen. Hopelijk wordt het doorspoelen via de pijltjestoetsen (links/rechts) ook toegevoegd, zodat je makkelijker in verschillende snelheden kunt doorspoelen.
Op dit moment overwegen wij om Odido TV te annuleren, omdat we het als te amateuristisch, gebruiksonvriendelijk en niet goed ontworpen is. Ziggo Next, die we eerder hadden, vonden we echt top.
Hoi @b0rg, ik begrijp je reactie volkomen! Aarzel niet om deze suggesties door te geven. Dan kunnen we er namelijk echt iets aan doen. Wij gaan graag voor je aan de slag en staan voor ontwikkeling! Groetjes, Ishana
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.