Skip to main content
Beantwoord

ik moet steeds opnieuw de tv koppelen met videoland , hij slaat dit niet op ?

Weet iemand hoe ik definitief de Videoland kan inloggen dat ie het opslaat, want ik moet elke keer opnieuw mijn tv koppelen met koppelcode. 

alvast bedankt! 

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@Nielsso21, helemaal top! Ik kan je gegevens inzien en zie direct dat je geen gebruik maakt van onze Mediabox. Je hebt nog onze oudere TV Box. Hierop kunnen géén apps. Je probleem ligt daarom echt in je televisie of de Videoland app zelf, hiermee kan ik je niet helpen. Natuurlijk kan het altijd zo zijn dat een andere klant jouw bericht leest en hier mogelijk de oplossing voor heeft. Kan je daarom nog jouw merk/model televisie delen?

Wat ik wél voor je kan doen, is jouw TV Box gratis omruilen voor onze Mediabox. Op deze Mediabox kan je ook apps zoals Videoland downloaden. Ik weet niet zeker of dit het probleem oplost, maar het is het proberen waard. Sowieso is het fijn om de nieuwste apparatuur in huis te hebben. Mag ik dit voor je in orde maken?

Bekijk origineel

11 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1596 reacties
  • 31 januari 2025

Hi ​@Nielsso21, dat is zeker niet fijn Videoland kijken als je elke keer opnieuw de koppelcode moet invullen. Kijk je naar Videoland via de Mediabox of heb je hem op de tv zelf geïnstalleerd? En heb je al geprobeerd om te de app helemaal te verwijderen en opnieuw te installeren? Mocht je via de Mediabox kijken, wil je dan je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer toevoegen aan je profiel? Dan kan ik verder voor je aan de slag gaan! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 31 januari 2025

Ik kijk gewoon via de tv , waar die apps staan. Is dat de mediabox ? Ik zal mijn gegevens even aanpassen voor je als dat beter helpt. 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 31 januari 2025

Kun je nu wel mijn gegevens zien ​@Nora van Odido ?

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 31 januari 2025

ik heb een PB gestuurd ​@Nora van Odido 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 31 januari 2025

@Nora van Odido kun je mij dan PB sturen ? ik moest er om vragen zei je 

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 2626 reacties
  • Antwoord
  • 31 januari 2025

Hi ​@Nielsso21, helemaal top! Ik kan je gegevens inzien en zie direct dat je geen gebruik maakt van onze Mediabox. Je hebt nog onze oudere TV Box. Hierop kunnen géén apps. Je probleem ligt daarom echt in je televisie of de Videoland app zelf, hiermee kan ik je niet helpen. Natuurlijk kan het altijd zo zijn dat een andere klant jouw bericht leest en hier mogelijk de oplossing voor heeft. Kan je daarom nog jouw merk/model televisie delen?

Wat ik wél voor je kan doen, is jouw TV Box gratis omruilen voor onze Mediabox. Op deze Mediabox kan je ook apps zoals Videoland downloaden. Ik weet niet zeker of dit het probleem oplost, maar het is het proberen waard. Sowieso is het fijn om de nieuwste apparatuur in huis te hebben. Mag ik dit voor je in orde maken?

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 31 januari 2025

Ik heb in december een nieuwe tv gekocht. Van het merk TCL , misschien is een mediabox de oplossing ja. Kan je mij die toesturen ? 

en anders probeer ik de app Videoland even te herinstalleren 

bedankt voor het meedenken Cheyenne 😊

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 1596 reacties
  • 31 januari 2025

Hi ​@Nielsso21, ik heb direct een nieuwe Mediabox naar je toe gestuurd! Zodra deze onderweg is krijg je een e-mail van ons om het pakket te volgen. Zo weet je precies wanneer de bezorger bij je op de stoep staat. De oude TV Box hoef je vervolgens niet terug te sturen, maar kan je inleveren bij een milieupunt. Ik wil je alvast veel kijkplezier wensen met de nieuwe Mediabox! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 31 januari 2025

dankjewel ​@Nora van Odido ​@Cheyenne van Odido voor de snelle hulp beiden ;) fijn weekend gewenst. 

groetjes Niels 

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 24 februari 2025
Nielsso21 schreef:

Weet iemand hoe ik definitief de Videoland kan inloggen dat ie het opslaat, want ik moet elke keer opnieuw mijn tv koppelen met koppelcode. 

alvast bedankt! 

Ik heb dit probleem ook sinds ik over ben op Klik en Klaar. Hiervoor nooit dit probleem eerder gehad bij een andere operator. Komt dit door het dagelijks wijzigen van het IP adres? 

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4124 reacties
  • 26 februari 2025

@8677JE Goed dat je aansluit bij dit topic. Ik help je graag verder, zodat je weer direct kan genieten van Videoland wanneer je hier zin in hebt, dat is wel zo fijn! 😀📺

Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Zo niet, wil je dit dan eens proberen. Daarnaast ben ik benieuwd of je dit probleem ook ervaart met andere apparaten? Ik durf op dit moment nog niet te zeggen of dit door de wijziging van het IP-adres komt. Ik vermoed echter van niet. 

Laat je het mij weten? Ik sta voor je klaar!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen