Skip to main content

Software update mediabox - deze week

• 21 januari 2025
  • 3 reacties
  • 129 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Kan iemand informatie geven wanneer deze week de software van de mediabox wordt aangepast ? Die gaat o.a. de issues met de volume van de afstandsbediening oplossen (concreet: het volume van de afstandsbediening werkt nu regelmatig ineens niet meer en dan na dagen ineens weer wel). En ander issue is dat je bij het aanzetten van de TV de melding krijgt dat er een probleem is met de Wifi waardoor je geen TV kunt kijken (workaround is dan om de voeding van de mediabox te verwijderen en weer opnieuw in te pluggen). Ik hoor graag van Odido.

Uitgelichte reactie

21 januari 2025

Ik kan via instellingen / over deze Box / zoeken op nieuwe updates deze update al installeren. Hij is nu bezig (duurt wel even).

Hopelijk zijn inderdaad de problemen met de afstandsbediening opgelost.

3 reacties

• is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 21 januari 2025

Ik kan via instellingen / over deze Box / zoeken op nieuwe updates deze update al installeren. Hij is nu bezig (duurt wel even).

Hopelijk zijn inderdaad de problemen met de afstandsbediening opgelost.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 21 januari 2025

Hi Falver, ik heb begrepen dat de update door Odido wordt uitgerold.  Is hier iemand van Odido die kan bevestigen:

1. WAT er met deze update exact wordt opgelost ? Zo'n update wordt - neem ik aan - toch ruim van tevoren voorbereid / getest / beoordeeld ?
  2. HOE en WANNEER deze update naar alle klanten wordt gecommuniceerd ? Klanten hebben immers vele maanden moeten dealen met deze issues.
  3. WAAROM het zo lang heeft geduurd om deze software update te schrijven. De problemen zijn toch al voor de zomer van 2024 gemeld ?
  4. Ik voel me - als klant - toch behoorlijk in de maling genomen. Ik heb vele uren met Odido support medewerk(st)ers  doorgebracht om deze issues (tevergeefs) te troubleshooten. Niemand van Odido suport heeft aan mij gemeld dat er issues waren met de software van de mediabox. Gaat Odido zo met klanten om ?

Graag feedback van Odido.

TMTV
Super User
Forum|alt.badge.img+6
  • Odido Superuser
  • 1783 reacties
  • 23 januari 2025

@robfreeze Om een deel van je vraag te beantwoorden, dit zit er in de update:

• De wifiverbinding werkt nu ook als de Mediabox in standby staat. Geen meldingen meer over een ongeldig wifiwachtwoord.

• Dolby geluid klinkt weer zoals het hoort. En het centrale geluidskanaal wordt nu altijd goed doorgegeven. Hoor je gewoon je tv weer.

• We hebben de optie S/PDIF Output in de Android-geluidsinstellingen verwijderd. De mediabox heeft hier namelijk geen uitgang voor.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen