Skip to main content
Beantwoord

TV app hapert steeds.klantenservice kan me niet helpen..kan app geupdate worden

• 19 januari 2025
  • 5 reacties
  • 160 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Ik heb alles via klantenservice geprobeerd en het probleem blijft. Wifi goed.ander apps, als netflix goed, alleen Beeld bij Odidoapp valt heel vaak even stil.

Kan een monteur hier iets aan doen? Is er een update van de app?

Is er iemand, niet de klantenservice, bij Odido die verstand van zakedn heeft rn mij rcht kan helpen?

Ik kijk alleen via 2,4 Ghz.met ook 5 Ghz erbij is het nog veel erger.

Heb moderne LG tv van 2019.

Ik wil zsm van Odido af maar jaarcontract duurt nog maanden. Tot die tijd wil il tv kijken.maar dat is telkens ern kwelling bij Odido

Beste antwoord door LeoHell

Die kabel vervangen kan ik niet zelf…

En het ligt niet aan de wifi.

Ik heb extra wifi steunpunt geprobeerd maar daar wer wifi iets beter van maar de tvapp stoorde net zo hard.

Vanochtend dacht ik eraan dat de kabel naar dit wegegehaalde wifi punt nog in het modem zat. Die heb ik er uit gehaald.sindsdien is fe tv niet meer blijven hangen.

Denkt u dat dit toeval is of zou die kabel de haperingen in de app hebben kunnen veroorzaken? Lijkt me sterk, maar voor nu is de tv goed 

Bekijk origineel

5 reacties

emilimeters
  • is een Top Poster
  • 437 reacties
  • 19 januari 2025

het is best moeilijk om nou echt te lezen wat je probleem is en wat je al geprobeerd hebt. Ik neem aan dat je tv kijkt via wifi, al eens een kabel geprobeerd?

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 20 januari 2025

Hallo emilimeters.

Probleem: Tv beeld blijft vaak stil staan om dan na enkele seconden weer verder te gaan.

Wifi is goed en alle apps op tv doen het goed, behalve Odido app.

Modem reset , stekker erin en eruit, kanaal veranderd en band vastgezet (naar 2,4). Heb ik al geprobeerd. Helpt allemaal soms eventjes waarna beeld weer gaat haperen.

Odido klantenservice komt telkens met dezelfde oplossing volgens hun lijstje. Allemaal reeds 25 keer gedaan sinds ik Odido heb, een half jaar.

Een nieuwe Kabel kan niet aangelegd worden , moet dwars door kamer, geen optie.

Juist odido gekocht omdat dat met app via wifi zou werken.

Nb oude centrale antennekabel ligt er nog wel.en ik neem aan dat ik die niet kan gebruiken 

Ik vermoed zelf dat de odidoapp niet stabiel is omdat andere apps (npo, netflix,youtube) wel goed werken

Wat ik wil us tv beeld dat niet hapert en gewoon doorloopt zonder stotteren, net als vroeger...voor Odido

emilimeters
  • is een Top Poster
  • 437 reacties
  • 20 januari 2025

kun je de oude centrale antenne kabel niet vervangen door een ethernet kabel?

En heb je ook al eens gekeken naar een superwifi oplossing?

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 20 januari 2025

Die kabel vervangen kan ik niet zelf…

En het ligt niet aan de wifi.

Ik heb extra wifi steunpunt geprobeerd maar daar wer wifi iets beter van maar de tvapp stoorde net zo hard.

Vanochtend dacht ik eraan dat de kabel naar dit wegegehaalde wifi punt nog in het modem zat. Die heb ik er uit gehaald.sindsdien is fe tv niet meer blijven hangen.

Denkt u dat dit toeval is of zou die kabel de haperingen in de app hebben kunnen veroorzaken? Lijkt me sterk, maar voor nu is de tv goed 

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9286 reacties
  • 20 januari 2025

Het moest iets lokaals zijn. Fijn dat je het gevonden hebt.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen