Skip to main content

TV geeft foutmelding internet maar apps werken wel gewoon

  • 19 januari 2025
  • 1 reactie
  • 26 Bekeken

Hallo, ik heb elke dag het probleem dat mijn TV opeens aangeeft dat de internetverbinding niet werkt, en dat het wifi wachtwoord verkeerd is, terwijl apps zoals Netflix wel gewoon werken en ik ook nooit het wachtwoord heb veranderd. Als ik de stekker uit het stopcontact haal doet ie het weer gewoon, maar ik vind het erg irritant om dat elke keer te doen.

Uitgelichte reactie

20 januari 2025

Hey ​@KiyomiNL, goed dat je dit aankaart.

Ik weet dat er op dit moment wat issues kunnen zijn met de Mediaboxen die via wifi verbonden zijn. Er komt deze week een update aan met een verbetering hiervoor. Zou je na donderdag willen controleren of het verbeterd is of niet? Zou je in de tussentijd een volledige powerflip willen uitvoeren en kunnen controleren of hij met een bekabelde verbinding de melding niet meer laat zien?

 

Powerflip

  1. Haal de stekker van het modem en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
  2. Wacht minimaal 10 seconden
    • Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
  3. Doe de stekker terug in het stopcontact van het modem en laat alles volledig opstarten
  4. Controleer of de verbinding stabiel is.

 

1 reactie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14849 reacties
  • 20 januari 2025

Hey ​@KiyomiNL, goed dat je dit aankaart.

Ik weet dat er op dit moment wat issues kunnen zijn met de Mediaboxen die via wifi verbonden zijn. Er komt deze week een update aan met een verbetering hiervoor. Zou je na donderdag willen controleren of het verbeterd is of niet? Zou je in de tussentijd een volledige powerflip willen uitvoeren en kunnen controleren of hij met een bekabelde verbinding de melding niet meer laat zien?

 

Powerflip

  1. Haal de stekker van het modem en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
  2. Wacht minimaal 10 seconden
    • Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
  3. Doe de stekker terug in het stopcontact van het modem en laat alles volledig opstarten
  4. Controleer of de verbinding stabiel is.

 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen