Skip to main content
Beantwoord

Amino aria 7x omruilen voor nieuwe mediabox

• 19 januari 2025
  • 2 reacties
  • 56 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Sinds gisteren heb ik mijn abonnement voor 2 jaar verlengd, hierbij ben ik vergeten te vragen of mijn tvbox omgeruild kan worden. Op dit moment moet ik mijn internetkabel steeds uit de playstation halen en in de mediabox steken om tv te kunnen kijken. Daarnaast heeft de Aria 7x geen ondersteuning voor 4k.  

Is het mogelijk om de nieuwe mediabox alsnog geruild te krijgen?

Beste antwoord door Alex vd Z

Ishana van Odido schreef:

Hoi ​@Alex vd Z, zeker! Ik heb meteen een nieuwe Mediabox voor je aangevraagd. Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op, per e-mail houden we je op de hoogte. Geniet ervan! Groetjes, Ishana

Bedankt voor de snelle reactie en uitstekende service.

Bekijk origineel

2 reacties

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2395 reacties
  • 19 januari 2025

Hoi ​@Alex vd Z, zeker! Ik heb meteen een nieuwe Mediabox voor je aangevraagd. Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op, per e-mail houden we je op de hoogte. Geniet ervan! Groetjes, Ishana

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 19 januari 2025
Ishana van Odido schreef:

Bedankt voor de snelle reactie en uitstekende service.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen