Skip to main content
Beantwoord

haperend beeld tv

• 18 januari 2025
  • 5 reacties
  • 189 Bekeken

Sinds maandag overgestapt naar odido. Eerste dagen geen enkel probleem maar sinds gisteren vaak haperend beeld. Eerst geen contact met wifi. Toen kon ik niets meer. Heb toen bekabeld gedaan. Maar ook nu regelmatig haperingen waarbij tv kort op zwart gaat. 

Ik heb al de optie gedaan waarbij je zowel glasvezel kastje, modem als mediabox opnieuw opstart. Dat helpt helaas niet. 

Op de modem branden de lampjes allemaal groen. Maar internet en lan knipperen.

Iemand idee? Net ziggo afgezegd dus kan ook niet meer terug ofzo

Beste antwoord door Ishana van Odido

Hoi ​@Lindavdende, we zien inderdaad dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met TV op verschillende plekken in Nederland. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte:Is er een storing bij Internet + TV van Odido? | Odido community.  Onze technische dienst zal het zo snel mogelijk oplossen! Groetjes, Ishana

Bekijk origineel

5 reacties

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2377 reacties
  • Antwoord
  • 19 januari 2025

Hoi ​@Lindavdende, we zien inderdaad dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met TV op verschillende plekken in Nederland. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte:Is er een storing bij Internet + TV van Odido? | Odido community.  Onze technische dienst zal het zo snel mogelijk oplossen! Groetjes, Ishana

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 19 januari 2025

Ik zou hier graag zeggen dat ik content ben met het antwoord, beste Ishana!

Echter heb ik hier al ruim 3 maanden last van en al meerdere malen gebeld met de technische dienst, waarop de oplossing steeds voor een bepaalde tijd goed gaat. Nu heb ik gisteren vanaf ongeveer 18:30 uur om de 30 sec tot een minuut steeds een stil staand beeld, nadat ik zowel de router alsmede de glasvezel heb gereset bleef dit probleem bestaan.

OH JA ik kijk tv via een smart tv dus via de app!!!!!!!

Hierop heb ik de app opnieuw geinstalleerd en was het probleem verholpen, MAAR vanmorgen tv aan zetten en wat verbaasd mij,,,,,, jahoor het beeld staat weer met regelmaat stil.

Zou er iemand bij ODIDO met genoeg technische kennis mij nu eindelijk eens kunnen helpen om mijn verwachting van normaal tv kijken kunnen bevestigen ipv steeds een oplossing voor 2 weken, 1 maand of zelfs 1 dag te geven.

Hopelijk komen jullie nu met een gedegen oplossing.

Met vriemdelijke groet,

René. 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 11 reacties
  • 19 januari 2025

De link die je geeft werkt niet

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4414 reacties
  • 19 januari 2025

@Lindavdende Excuses! Hierbij de juiste link: Is er een storing bij Internet + TV van Odido? | Odido community

@ReneEnYvonne Goed dat je dit opnieuw aangeeft in dit topic. Ik wil je echt heel graag voor je oplossen. Echter kan ik nu niet achterhalen of jouw problemen behoren tot het algemene issue of het issue wat je er voor had. Dit, omdat je aangeeft dat het probleem terug is gekomen op het moment dat ook de algemene problemen spelen. 

Mijn collega’s zijn  op dit moment druk bezig om de oplossing te realiseren. Mocht je hierna alsnog last hebben van haperend/stilstaand beeld, trek dan gelijk bij mij aan de bel. Ik kijk meteen met je mee naar een blijvende oplossing! 

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 19 januari 2025

Hallo Teresa,

Bedankt voor je snelle reactie. Mijn gedachte voor dit probleem is dat ik denk dat het aan de app licht, nml daar ik geen last heb op de tweede tv, die met een tv kastje is aangesloten. Hierdoor, en mede doordat wanneer de app opnieuw is geinstalleerd het probleem zich voor onbepaalde tijd zich niet meer voordoet. Echter om de app steeds maar weer opnieuw op de tv te installeren lijkt mij geen ideale aktie en denk dat odido dat ook niet heeft bedacht.

Verder wacht ik dus maar gewoon af, al moet ik zeggen dat er niet veel geduld meer is na deze ellende vanaf november 2024. Groetjes René.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen