Ik heb een probleem met de mediabox, ik weet niet of dit een bekend probleem is of software matig.
Ik kan normaal zonder problemen tv kijken, alsin de zenders werken goed en het beeld is goed zonder vertraging of iets dergelijks. Ik kan van zender wisselen en geluid harder of zachter doen en aan en uitzetten dus het lijkt geen probleem met de afstandsbediening. Soms flikkert het beeld wel voor 1 seconde zwart en direct weer aan. Ik heb al gebeld en een nieuwe mediabox gekregen maar dat heeft het probleem helaas niet opgelost.
Het lijkt een probleem met de interface, ik kan de gids niet openen, apps niet openen, niet naar het menu. Netflix kan ik wel openen met de knop op de afstandsbediening. Ook als je van zender wisselt zie je normaal gesproken onderin scherm het kanaal en zender informatie ook dit ontbreekt, en als je bijvoorbeeld 5 intoetst zie je geen cijfer in beeld rechtsboven maar hij wisselt wel van zender.
Soms bij het opstarten verschijnt die informatie wel en kan ik omhoog drukken en via het menu de mediabox opnieuw opstarten en dan lijkt alles wel weer goed te werken. De gids, apps, interface werkt weer. en soms kan ik naar de gids maar geeft hij aan “geen interverbinding, controleer wifi etc.” Maar normaal tv kijken en netflix werkt allemaal zonder problemen, dus het lijkt mij geen probleem met internet, hij is bekabeld aangesloten. ik wil best een andere internet kabel proberen maar lijkt mij dat het probleem hier niet in zit. Het lijkt een software probleem dat de hele interface gewoon niet werkt.
Nogmaals tv kijken en netflix werkt zonder problemen, vertraging of iets. soms staat het beeld wel stil maar als je van zender wisselt heen en weer werkt het weer.
Ik hoop dat iemand de oplossing weet, heb al gecontroleerd op updates via het menu (wanneer dat werkte) maar lijtk er niet te zijn, misschien is terug zetten naar vorige versie een optie?