Sinds dat ik de oude mediabox heb laten omruilen voor de android mediabox ervaar ik nog steed heel veel problemen.
De box verliest regelmatig het geluid. Dit is met name als je in een opname doorspoelt of tijdens het doorspoelen bij begin gemist. Dit zou opgelost moeten zijn op 9 december met tv-menu versie 2.0.4672 en firmware 12.8.7702 maar dit is niet het geval.
Daarnaast verliest de afstandsbediening regelmatig zijn verbinding en moet ik een aantal minuten wachten voordat het ding weer gaat werken.
Ook kan ik mijn eigen tv ineens niet meer bedienen met de afstandsbediening.
Ik heb de batterijen ongeveer 1 week geleden vervangen.
Om bovenstaande problemen weer tijdelijk op te lossen moet ik de box meerdere malen per week van de stroom halen.
Verder vraagt de box op willekeurige momenten om de tv en pincode zonder dat ik iets veranderd heb (ik heb maar 1 kijkprofiel).
Dit kan toch niet de bedoeling zijn?
Odido belooft al bijna een jaar om alle problemen op te lossen maar tot nu toe zie ik daar vrij weinig van.
Op de community forums lees ik van alles over het nieuwe uiterlijk wat er aan zit te komen maar ik heb liever dat de problemen worden opgelost.
Ik denk dat ik voor meerdere mensen spreek als ik zeg dat ik een oplossing wil zien voor de vele problemen die de box heeft.
Ik ben namelijk niet van plan om de hele tijd die ik bij Odido zit de box steeds te resetten.
Graag wil ik dan ook aangeven dat als er binnen aanzienbare tijd mij niet wordt geleverd wat er beloofd wordt, ik mijn abonnement ga opzeggen en ergens anders mijn heil ga zoeken.
Ik betaal vanaf deze maand ruim €70 voor een dienst waar ik nauwelijks gebruik van kan maken zonder problemen.