Skip to main content
Beantwoord

Odido TV werkt niet, gebrek vast internet

• 5 januari 2025
  • 1 reactie
  • 184 Bekeken

Hallo,

Sinds ik Klik & Klaar heb van odido, kan ik de Odido TV app niet meer gebruiken op mijn televisie.

Foutmelding: ‘Je kan niet inloggen. Want Odido TV werkt alleen met een vaste Odido internetverbinding op dit apparaat.

Kan dit probleem verholpen worden? (Ik heb al een internet kabel in mijn tv gestopt, dat werkt niet).

Hartstikke bedankt voor het meedenken alvast.

Beste antwoord door eric

Hoi ​@FlorianTeufer ,

Het is eigenlijk precies wat de foutmelding al aangeeft, de Odido TV app op smart tv's werkt alleen als ze op een vaste lijn internet product worden aangesloten.  Datvis dus DSL of glasvezel.  Bij Klik&Klaar wordt geen TV product verkocht.  Je zou wel nlziet kunnen gebruiken. 

Bekijk origineel

1 reactie

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8940 reacties
  • Antwoord
  • 5 januari 2025

Hoi ​@FlorianTeufer ,

Het is eigenlijk precies wat de foutmelding al aangeeft, de Odido TV app op smart tv's werkt alleen als ze op een vaste lijn internet product worden aangesloten.  Datvis dus DSL of glasvezel.  Bij Klik&Klaar wordt geen TV product verkocht.  Je zou wel nlziet kunnen gebruiken. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen