Skip to main content
Beantwoord

geen tv beeld

  • 4 januari 2025
  • 3 reacties
  • 75 Bekeken

Ik heb de router gereset, mijn TV van stroom afgehaald voor 10 seconde, ik heb Netflix en Disney ontvangst maar de tv box blijft helemaal zwart beeld geven. Het lampje van de tv box gaat wel van rood naar blauw.

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi ​@p.hogenstijn, zou je eens willen kijken of de HDMI kabel tussen de TV Box en de tv goed aangesloten staat? Eventueel zou je nog een andere HDMI kabel kunnen testen. Verder zie ik dat je op dit moment van een ouder model TV Box gebruikmaakt. Ik kan deze voor je omwisselen voor een Mediabox mocht je dit willen. Je kan hier alles over de Mediabox lezen. Laat je het me weten als ik deze naar je toe kan sturen? 

Bekijk origineel

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 6 januari 2025

Hi ​@p.hogenstijn, zou je eens willen kijken of de HDMI kabel tussen de TV Box en de tv goed aangesloten staat? Eventueel zou je nog een andere HDMI kabel kunnen testen. Verder zie ik dat je op dit moment van een ouder model TV Box gebruikmaakt. Ik kan deze voor je omwisselen voor een Mediabox mocht je dit willen. Je kan hier alles over de Mediabox lezen. Laat je het me weten als ik deze naar je toe kan sturen? 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 6 januari 2025

Nora,

Na van alles geprobeerd te hebben blijkt dat ik de stroom uit de TVbox moet halen en 10 seconden moet wachten voor de tv box weer aan het stroom te bevestigen. Dat heb ik nu al 2x moeten doen. Stuur a.u.b. een mediabox toe, dan hoop ik de reset van de tv box af te zijn.

Wat ons opvalt is dat sinds oktober 2024 het internet af en toe hinderlijk hapert. Onze internet radio die via de kabel verbonden in met jullie modem, valt onregelmatig voor 30 seconden weg en komt dan weer op. Soms een aantal keer achter elkaar en soms duurt het even voordat er een nieuwe hapering is. Het komt ons over of het internet het netwerk verkeer niet aankan. 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10

Hey ​@p.hogenstijn, ik heb je een Mediabox opgestuurd. Hopelijk lost dit het voor je op. De Amino hoeven we ook niet meer retour, die kun je inleveren bij een recyclepunt! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen