Skip to main content
Beantwoord

Cloud opnemen

• 3 januari 2025
  • 1 reactie
  • 36 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Hallo, heb gisteren mijn nieuwe modem geïnstalleerd, omdat de oude kapot was, alles werkt prima behalve opnemen in de cloud, ik heb het geactiveerd maar er gebeurt helemaal niets! Krijg alleen maar in beeld, stel herinnering in, verder niets.

Wat gaat er verkeerd? 

Beste antwoord door Pipsie

Pipsie schreef:

Hallo, heb gisteren mijn nieuwe modem geïnstalleerd, omdat de oude kapot was, alles werkt prima behalve opnemen in de cloud, ik heb het geactiveerd maar er gebeurt helemaal niets! Krijg alleen maar in beeld, stel herinnering in, verder niets.

Wat gaat er verkeerd? 

Het is inmiddels opgelost,, het bleek dat ik alles moet resetten en weer opnieuw opstarten, nu werkt het wel. 

Bekijk origineel

1 reactie

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 3 januari 2025
Pipsie schreef:

Wat gaat er verkeerd? 

Het is inmiddels opgelost,, het bleek dat ik alles moet resetten en weer opnieuw opstarten, nu werkt het wel. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen