Skip to main content

foutcodes bij afspelen van opnames

  • 28 december 2024
  • 13 reacties
  • 143 Bekeken

Als ik opnames probeer af te spelen krijg in op een gegeven moment dat de opname vastloopt en als de opname dat opnieuw af wil spelen krijg ik een foutcode 132999, (via TV box)

Ook kan ik vervolgens de opname niet meer afspelen via de ipad (anywhere app) daar krijg ik de foutcode 232999.
De opname heb ik al eens eerder bekeken en toe deed hij het wel en nu ineens niet meer. Het is niet de eerste keer dat dit probleem zich voor doet. 

Uitgelichte reactie

30 december 2024

Welkom op onze community! ​@Aicirtap 

Het is wel zo handig dat de opname ook daadwerkelijk afspeelt wanneer je hier van wil genieten. Ik help je graag verder om dit op te lossen! 

Heb je al eens geprobeerd om de TV Box va de stroom te halen en de TV app te verwijderen/opnieuw te installeren? Zo niet, wil je dit eens proberen? 

Mocht dit niet werken, ben ik benieuwd naar het volgende: 

  • Van wanneer is de opname? 
  • Om welke aflevering/zender gaat het?
  • Op welke datum was het wel mogelijk om de opname af te spelen
  • Ervaar je ook problemen met Live TV of Terug kijken? 
  • Ervaar je dit probleem bij alle opnames of gaat het om een specifieke zender/programma? 

Laat je het mij weten? Ik sta klaar om verder te helpen! 

13 reacties

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4415 reacties
  • 30 december 2024

Welkom op onze community! ​@Aicirtap 

Het is wel zo handig dat de opname ook daadwerkelijk afspeelt wanneer je hier van wil genieten. Ik help je graag verder om dit op te lossen! 

Heb je al eens geprobeerd om de TV Box va de stroom te halen en de TV app te verwijderen/opnieuw te installeren? Zo niet, wil je dit eens proberen? 

Mocht dit niet werken, ben ik benieuwd naar het volgende: 

  • Van wanneer is de opname? 
  • Om welke aflevering/zender gaat het?
  • Op welke datum was het wel mogelijk om de opname af te spelen
  • Ervaar je ook problemen met Live TV of Terug kijken? 
  • Ervaar je dit probleem bij alle opnames of gaat het om een specifieke zender/programma? 

Laat je het mij weten? Ik sta klaar om verder te helpen! 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 5 februari 2025
Teresa van Odido schreef:

Welkom op onze community! ​@Aicirtap 

Het is wel zo handig dat de opname ook daadwerkelijk afspeelt wanneer je hier van wil genieten. Ik help je graag verder om dit op te lossen! 

Heb je al eens geprobeerd om de TV Box va de stroom te halen en de TV app te verwijderen/opnieuw te installeren? Zo niet, wil je dit eens proberen? 

Mocht dit niet werken, ben ik benieuwd naar het volgende: 

  • Van wanneer is de opname? 
  • Om welke aflevering/zender gaat het?
  • Op welke datum was het wel mogelijk om de opname af te spelen
  • Ervaar je ook problemen met Live TV of Terug kijken? 
  • Ervaar je dit probleem bij alle opnames of gaat het om een specifieke zender/programma? 

Laat je het mij weten? Ik sta klaar om verder te helpen! 

Beste Teresa,

het ging om een opname van 2024, echter was hij de dag daarna ineens verdwenen, volgens mij een opname van sbs6 of net5. Ik ervaar ook problemen met terugkijken via de app en streamen naar tv, daarom een kastje genomen die loopt ook regelmatig vast of staat vast in een update. Het wisselt de ene opname is geen probleem de andere wel geen specifieke zender of programma. Het wisseld soms kan ik een stukje kijken en stop het geluid er ineens mee of loopt het beeld vast of stopt hij helemaal met spelen, sommige opnames zijn niet eens te bekijken.

ik heb inmiddels het zelfde probleem bij andere opnames waaronder een opname op RTL 7, van 15 februari 2024 van Blade Runner 2049, deze kan niet worden afgespeeld. Dit is een opname van 200 min maar als ik hem probeer af te spelen blijft hij laden en staat er 00.00.00. Qua tijds duur van de opname.


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4415 reacties
  • 6 februari 2025

Heel erg bedankt voor je duidelijke terugkoppeling! ​@Aicirtap 

Ik wil dat dit goed wordt onderzocht, zodat we dit euvel voor eens en voor altijd uit de wereld kunnen helpen. Zo kan jij weer mooi genieten van TV! 

Ik ga dit voor je doorzetten naar mijn collega’s van de technische dienst. Ik weet zeker dat zij hier een oplossing voor zullen vinden. Wil je alleen nog de gevraagde gegevens toevoegen aan je community profiel? Dan is de verificatie compleet en kan ik gelijk voor je aan de slag! 

Geef je mij een seintje als je zover bent?


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 6 februari 2025
Teresa van Odido schreef:

Heel erg bedankt voor je duidelijke terugkoppeling! ​@Aicirtap 

Ik wil dat dit goed wordt onderzocht, zodat we dit euvel voor eens en voor altijd uit de wereld kunnen helpen. Zo kan jij weer mooi genieten van TV! 

Ik ga dit voor je doorzetten naar mijn collega’s van de technische dienst. Ik weet zeker dat zij hier een oplossing voor zullen vinden. Wil je alleen nog de gevraagde gegevens toevoegen aan je community profiel? Dan is de verificatie compleet en kan ik gelijk voor je aan de slag! 

Geef je mij een seintje als je zover bent?

Beste Teresa,

zover ik kan zien heb ik al mijn gegevens ingevuld kun je aangeven om welke gegevens het gaat?

mvg, Aicirtap


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2961 reacties
  • 6 februari 2025

Hi ​@Aicirtap, nog niet de hele verificatie is compleet. We zijn er bijna! Wij hebben altijd jouw volledige naam, postcode, huisnummer, geboortedatum, je 06-nummer en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer nodig. Check je jouw profiel en vul je deze aan? Dankjewel!


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 6 februari 2025
Cheyenne van Odido schreef:

Hi ​@Aicirtap, nog niet de hele verificatie is compleet. We zijn er bijna! Wij hebben altijd jouw volledige naam, postcode, huisnummer, geboortedatum, je 06-nummer en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer nodig. Check je jouw profiel en vul je deze aan? Dankjewel!

Die staan er al in dus weet niet waarom jullie dat niet kunnen zien.


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2961 reacties
  • 7 februari 2025

Dank ​@Aicirtap, alles is in orde nu! Ik heb het, zoals Teresa zei, meteen doorgezet naar de technische dienst. Hou er rekening mee dat het onderzoek een aantal werkdagen kan duren. Zodra er meer bekend is, komen we bij je terug!


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 17 februari 2025

Deze problemen ondervind ik ook met de ipad krijg ik "failed to play the PVR content (232999)"

Op de tv blijft het scherm zwart. Het gaat om opnames van Grey's anatomy van 28 jan, 4 feb en 11 feb op SBS6. Ludwig van 14 feb op VRT Canvas.

Op de Samsung tablet kan ik ze wel zien.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14606 reacties
  • 19 februari 2025

Hey ​@Kokie50, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je op al je apparaten de opnames kunt bekijken. Nu ben ik benieuwd of het wel werkt als je de app verwijderd op je iPad en opnieuw installeert. Kan je ook aangeven welke iOS versie je op je iPad hebt, welke Odido Tv app versie, welke generatie iPad je hebt? Dan heb ik wat meer informatie om mee te werken. Alvast bedankt! 


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 19 februari 2025

Dag Tommie,

De TV app heeft versie2.0.3774(de nieuwste volgens de informatie.

De ipad is de 62 generatie ipados 17.7.5

De app op de ipad ook opnieuw geïnstalleerd. 

Verder had ik al eerder gemeld dat bij het aanzetten van de samsung(the frame2024) ik steeds de app moet herstarten. Deze klacht zag ik ook al bij andere gebruikers op de community.

 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14606 reacties
  • 20 februari 2025

Hey ​@Kokie50, de nieuwste versie van de app voor iOS is 2.5.7. Staat die op jouw iPad? Is het niet meer mogelijk om de iPad te voorzien van de nieuwste iOS update?


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 20 februari 2025

Dag Tommie,

De TV app versie 2.0.377 is van de app op de tv(samsung).

Op de ipad staat inderdaad die van 2.5.7 en de is software van de 6e generatie ipad is 17.7.5

De ipad is sinds gisteren 19 feb voorzien van deze versie(17.7.5) . Het lijkt nu wel te werken.

Met de app op de tv hebben ontdekt dat als het bekijken van de opname niet lukt en je gaat weer tv kijken  en je zet de zender op waar de opname is gemaakt en ga daarna weer naar opnames en klik op de op de betreffende opname deze dan wel werkt. Dit hebben we uitgeprobeerd op de eerder genoemde opnames van Grey's Anatomy en Ludwig.


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 6 maart 2025

De TV app heeft een nieuwe versie 2.0.3774. Helaas nog steeds moet ik de app "herstarten" als ik de tv uit stand-by aanzet. Erg jammer dat dit nog niet is opgelost.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen