Als men vanaf een TV zender met DD5.1 geluid wisselt naar Radio, geeft de SmartTV App geen geluid.
Indien vanaf een TV zender met Stereo geluid (b.v. WDR) wissel naar Radio, geeft de SmartTV App wel geluid. De instelling van Odido profiel staat op voorkeur AC3-Audio bij Mediabox, bij SmartTV App kan men niet aanpassen.
Beste antwoord door Nora van Odido
Hi @ccnl, heb je al geprobeerd om de app helemaal te verwijderen en hierna weer opnieuw te installeren? Ik ben benieuwd of dit het probleem oplost. Mocht het hierna nog blijven ontstaan, zou je me dan een voorbeeld kunnen geven van welke zender je geen geluid krijgt als je wisselt naar radio? Mocht je hier een filmpje van kunnen sturen via WeTransfer dan is dit heel erg welkom!
Hi @ccnl, heb je al geprobeerd om de app helemaal te verwijderen en hierna weer opnieuw te installeren? Ik ben benieuwd of dit het probleem oplost. Mocht het hierna nog blijven ontstaan, zou je me dan een voorbeeld kunnen geven van welke zender je geen geluid krijgt als je wisselt naar radio? Mocht je hier een filmpje van kunnen sturen via WeTransfer dan is dit heel erg welkom!
Hi @ccnl, dank! Had je de app al helemaal verwijderd en opnieuw gedownload? Ook kan je proberen in het menu de audio aan te passen van Stereo naar Dolby. Helpt dit?
Als je een filmpje hebt, zet de link van Wetransfer dan in het Info voor moderator vak in je Community profiel. Laat in dit topic weten als deze er staat + het merk en modelnummer van je televisie!
Hoi @ccnl, super bedankt! Ik ben dan nog benieuwd naar het merk en modelnummer van je tv. Ook wil ik graag weten of het verwijderen en opnieuw installeren van de app niet heeft geholpen. Groetjes, Ishana
@Ishana van Odido Het verwijderen en opnieuw installeren van de app (versie 2.0.4672) had niet geholpen. TV merk en model staat naast de WeTransfer-link in profiel.
Hi @ccnl, ik wil dit graag voor je doorzetten naar onze technische dienst, echter krijg ik geen beeld te zien als ik het filmpje open en wordt er alleen geluid afgespeeld. Is het mogelijk om een nieuw filmpje te uploaden?
@Nora van Odido Dat is een video met H.265 codecs, deze H.265 codecs moet je installeren op je Windows. Andere OS heeft het inclusief of je kan ook een andere video player (b.v. VLC) gebruiken. Deze heeft H.265 codec inclusief.
Hi @ccnl, het is voor mij niet mogelijk om een andere video player te installeren. Zou je het wellicht als een ander bestand op kunnen sturen? Anders is het ook een mogelijkheid om het filmpje via X of Facebook naar ons toe te sturen. Vaak lukt het ons ook om het filmpje via deze manier te openen. Stuur me dan een seintje vanaf waar je het verstuurd hebt en zet in je profiel wat je naam is op X of Facebook, dan zorg ik ervoor dat het filmpje bij mij terecht komt!
@Ishana van Odido Alles nodige staat op de screenshot, TCL 55QM8B, Google TV versie 12, TCL afstandsbediening. Odido App 2.0.4672. Op mediabox gebeurt het niet, alleen via SmartTV App. Datum en tijd maakt het niet uit. Ik kan ieder moment reproduceren. Het is geen foutmelding, alleen bij wisselen van een TV zender met DD5.1 geluid naar radio, geeft de App alleen beeld (Zender logo). Bij wisselen van een TV zender met Stereo geluid naar radio of van een TV zender met DD5.1 naar een TV zender met Stereo geluid is heel normaal, app geeft beeld een geluid.
Hi @ccnl, super bedankt! Ik ben zojuist een ticket gestart bij onze collega's van de backoffice. De video downloaden is ook gelukt en ik nu beeld, dus ook dat is goed gegaan. Hou er rekening mee dat onderzoek even kan duren. We houden je op de hoogte zodra we meer weten, bedankt voor je geduld!
Hi @ccnl, een vraag vanuit het technische team! Gebruik je ook een radioapp in plaats van onze app? Switch je dus van onze app naar bijvoorbeeld de Skyradio app? We hebben dit issue namelijk gereproduceerd en ervaren niet hetzelfde op meerdere apparaten. Ik hoor het graag!
@Cheyenne van Odido Nee, deze fout is alleen binnen de Odido App. Naar andere radio app te wisselen is zonder probleem om willekeurig zenders te luisteren.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.