Skip to main content
Beantwoord

zappen met pijltoetsen werkt niet meer goed

• 21 november 2024
  • 1 reactie
  • 42 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Als ik wil zappen met pijltoetsen verspringt het alleen naar kanaal 6 daarna naar 160 dan naar 150 en dan naar 151 voor de rest doet ie het niet meer.  Dit gebeurt bij beide mediaboxen en bijbehorende tv's die ik heb. Ik heb afstandsbediening al ontkoppeld en opnieuw gekoppeld. Dit werkt niet. En ik heb mijn odido zyxel modem al gereset. Ook dit werkt niet. Weet iemand hoe dit probleem op te lossen?

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@Dblok, dank voor dit topic en de stappen die je al getest hebt. Dat scheelt weer! Ik wil dit graag oplossen en ben gelijk benieuwd hoe het staat met de andere afstandsbediening van je tweede Mediabox. Werkt deze wel naar behoren, of heeft deze last van hetzelfde issue? Vergeet niet dat de batterijen vervangen ook vaak de oplossing is. Ik hoor het graag!

Bekijk origineel

1 reactie

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2981 reacties
  • Antwoord
  • 22 november 2024

Hi ​@Dblok, dank voor dit topic en de stappen die je al getest hebt. Dat scheelt weer! Ik wil dit graag oplossen en ben gelijk benieuwd hoe het staat met de andere afstandsbediening van je tweede Mediabox. Werkt deze wel naar behoren, of heeft deze last van hetzelfde issue? Vergeet niet dat de batterijen vervangen ook vaak de oplossing is. Ik hoor het graag!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen