Skip to main content
Beantwoord

wifi signaal zyxel niet stabiel en TV werkt niet

  • 19 november 2024
  • 5 reacties
  • 40 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Sinds een week valt wifi soms onverklaarbaar weg. Herstarten modem werkt soms even. TV signaal is helemaal weg sinds eergisteren. Stappenplan met herstarten van glasvezelkastje en modem hielp tijdelijk voor wifi, maar TV nog steeds geen contact met IP, meldt de box. Modem is zyxel T50 en glasvezelkastje = CTS mediaconverter. Kunt u TV box van afstand resetten? En wifi signaal checken?

Beste antwoord door Jimco

Na assistentie van de telefonische klantenservice is het probleem nu verholpen. Beide wifi versterkers hadden een reset nodig en moesten opnieuw via WPS aan modem gekoppeld worden! Ook gaat er een nieuwe TV box komen! 

Bekijk origineel

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21553 reacties
  • 19 november 2024

Hallo ​@Jimco 

Je kan de T50 ook voorzien van een fabrieksreset door het resetknopje achter de router voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld.


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 20 november 2024

Dat helpt even voor de wifi, maar TV box klaagt nog dat ethernet niet gevonden wordt. Vanochtend was wifi weer uitgevallen, net weer gereset, ben benieuwd  hoe lang ik wifi hou. Wat is volgende optie?


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 20 november 2024

Melding op TV box is nu Fail to retrieve IP adress grom DHCP server?


  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 21 november 2024

Ik had hier hetzelfde. De TV box beweert dat hij het WiFi netwerk niet kan vinden. Power down, stekker eruit en weer erin hielp een halve minuut, daarna was hij het weer kwijt.

Daarna geprobeerd met het netwerk van mijn oude C2600 te verbinden. Dat werd geweigerd, maar daarna kon hij ineens wél weer het Odido WiFi netwerk vinden en verbinden. Ondertussen was er gewoon WiFi, mijn telefoon was de hele tijd via het Odido (Zyxel) netwerk verbonden.


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 23 november 2024

Na assistentie van de telefonische klantenservice is het probleem nu verholpen. Beide wifi versterkers hadden een reset nodig en moesten opnieuw via WPS aan modem gekoppeld worden! Ook gaat er een nieuwe TV box komen! 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen