Skip to main content
Beantwoord

Favorieten Odido TV App


  • is een Top Poster
  • 5 reacties

De ingestelde Favorieten onder het Standaard geactiveerde profiel worden telkens gedeactiveerd.

Herkent iemand dit probleem en is er eventueel een oplossing?

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi @vdk72, ik wil dit graag verder voor je onderzoeken! Maak je gebruik van de Mediabox of kijk je via de TV App? En verdwijnen de favoriete zenders elke keer als je opnieuw tv wil kijken? Zou je anders eens willen proberen om de favoriete zenders te selecteren via de Odido Online TV App op je mobiel en hierna willen controleren of deze ook zijn overgenomen op de tv? Ik ben benieuwd! 

Bekijk origineel

13 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1684 reacties
  • Antwoord
  • 9 oktober 2024

Hi @vdk72, ik wil dit graag verder voor je onderzoeken! Maak je gebruik van de Mediabox of kijk je via de TV App? En verdwijnen de favoriete zenders elke keer als je opnieuw tv wil kijken? Zou je anders eens willen proberen om de favoriete zenders te selecteren via de Odido Online TV App op je mobiel en hierna willen controleren of deze ook zijn overgenomen op de tv? Ik ben benieuwd! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 9 oktober 2024

Hallo,

Ik gebruik de TV App op een Google TV. De favorieten zijn niet altijd weg, maar wel vaak. Dit is ontstaan na de meest recente grote update van de App. Op mijn Apple mobiel heb ik ook de favorieten staan in de App en daar lijkt het probleem zich niet voor te doen. 

 


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4414 reacties
  • 10 oktober 2024

Goed dat je dit aangeeft! @vdk72 Ik kijk graag met je mee waar dit aan kan liggen. 

Heb je voor mij een voorbeeld van wanneer dit is voorgekomen (datum/tijdstip)?

Laat je het mij weten? Dan ga ik gelijk overleggen met het TV Team! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 10 oktober 2024

Tijdstip is lastig te beoordelen, maar ik zou zeggen bijna tweedagelijks moet ik de favorieten opnieuw instellen in het profiel. Het schuifje voor favorieten is dan dus weer uitgeschakeld. Weet niet of dat duidelijk was. De favorieten blijven dus wel bestaan, maar telkens gedeactiveerd in het standaard ingestelde profiel.


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4414 reacties
  • 11 oktober 2024

@vdk72 Duidelijk, dank je wel! 

Wil je deze vragen nog voor mij beantwoorden?

  • Welk merk/type TV heb je? (bijv. UHD50WLK, dit kan klant achterop de TV vinden)
  • Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit kun je vinden in de instellingen van de TV.
  • Wat is de softwareversie van de TV?
  • Welke versie van de Smart TV App is geïnstalleerd? Ga in de app naar account > Instellingen > Over.
  • Bij welke zenders doet het probleem zich voor?
  • Doet hetzelfde probleem zich ook voor bij andere apparaten (bijv. de TV Box)?
  • Ben je verbonden met een Odido voor Thuis netwerk?

  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 11 oktober 2024
  • sony Bravia 4k vh2
  • Google TV
  • Android 10 update juni 2024
  • 2.0.4477
  • niet specifiek een zender, maar alle zenders in de ingestelde favorieten
  • geen TV Box in mijn bezit; lijkt zich niet voor te doen op een iOS device
  • verbonden via Odido glasvezel eigen netwerk

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2412 reacties
  • 12 oktober 2024

Hoi @vdk72, super bedankt! Ik zou dan alleen nog willen weten welke zenders je als Favorieten hebt ingesteld. Als dit een groot aantal is, zijn twee voorbeelden voldoende. Alvast bedankt! Groetjes, Ishana


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 12 oktober 2024

Sowieso Nederland 1,2 en 3 en BBC 1 en 2 als favorieten ingesteld.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 2 november 2024

Jammer dat er allemaal informatie wordt opgevraagd en er vervolgens niets meer mee wordt gedaan. Inmiddels zelf een oplossing gevonden, dus dit topic kan wat mij betreft worden afgesloten.


Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-Moderator | Internet + TV
  • 1995 reacties
  • 4 november 2024

Hi @vdk72, mijn oprechte excuses dat je niks meer gehoord hebt! Ik vermoed dat jouw bericht per ongeluk over het hoofd gezien was waardoor je geen reactie meer hebt gekregen en het ook niet meer was doorgezet. Fijn dat je inmiddels zelf de oplossing hebt gevonden! Mocht je deze nog willen delen voor het geval andere klanten hetzelfde ervaren, dan laat ik voor nu het topic nog open. Zo niet, dan sluit ik uiteraard op je verzoek dit topic. Laat maar weten! 😊


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 7 mei 2025

@vdk72, ik ben wel benieuwd welke oplossing je hebt gevonden. Ik ervaar hetzelfde probleem. Hoor het graag.


  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 5 juni 2025
vdk72 schreef:

Jammer dat er allemaal informatie wordt opgevraagd en er vervolgens niets meer mee wordt gedaan. Inmiddels zelf een oplossing gevonden, dus dit topic kan wat mij betreft worden afgesloten.

Ja, vdk72, bij ons gebeurt dit ook elke dag. Ik blijf dat schuifje aan zetten, maar morgen is het weer ‘Alle zenders’…….. Super onhandig.
Wat heb je gevonden? 🤷🏻


  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 6 juni 2025

 

Hoppa!!!

“Hey ​@laurent67, ik kom net uit een bespreking met het Tv-team en dit is inderdaad een bekend probleem. Dit wordt opgelost in een volgende firmware versie! “


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen