Welkom op onze community! @LizeR
Goed dat je je middels deze weg nogmaals bij ons meldt. Ik kijk graag met je mee, zodat je binnenkort weer goed gebruik kan maken van de afstandsbediening en weer kan genieten van TV!
Wil je mij vertellen wat er precies aan de hand is met de afstandsbediening? Daarnaast ben ik benieuw wat je bedoelt met een ‘niet goed werkende TV’. Ervaar je bijvoorbeeld haperingen of geen beeld? Laat je het mij weten?
Mocht je problemen hebben met de source-knop van de afstandsbediening. Het is bij ons bekend dat de andere knoppen na het indrukken van de source-knop tijdelijk (± 90 seconden) niet meer werken. Voor nu is hier nog geen oplossing voor, maar dit wordt met de volgende software update opgelost. Momenteel wordt deze getest door onze beta testers. Zodra dit succesvol is afgerond, wordt dit ook uitgerold naar alle andere klanten. Ik adviseer je om ons Mediabox topic in de gaten te houden, hier worden alle updates geplaatst.
Ik wacht jouw terugkoppeling af. Ik sta klaar om je verder te helpen!