Skip to main content

Radio. Geluid valt steeds een paar tellen weg


  • is een King Poster
  • 50 reacties

Beste,

Sinds een paar dagen valt het geluid elke 10 seconde een paar tellen weg.

Ook komt regelmatig bij zender wisselen de melding:

Er is iets misgegaan

druk op ok om nogmaals te proberen.

 

We luisteren bekabeld via de entone amulet box.

Versie 1.4.3157

Bij tv kijken hebben we geen enkel probleem.

 

Iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen.

We hebben zowel de tv box als het modem al gereset.

Uitgelichte reactie

18 maart 2024

Welkom op onze Community! @ReMa3 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik wil graag dat jij optimaal kunt genieten van TV Kijken, ik help je graag verder om dit op te lossen! 

Ik vind het super om te lezen dat het probleem inmiddels is opgelost. Echter vermoed ik dat dit komt, doordat je nog gebruik maakt van een verouderde TV box. Uiteraard wissel ik deze graag voor je om naar onze nieuwe Mediabox. 

De TV Box die je nu hebt, beschikt over een harddisc recorder, de Mediabox heeft dit niet. Wel bieden wij de optie om op te nemen via de Cloud, meer hierover vind je op onze website: Makkelijk programma’s opnemen via de cloud | Odido

Indien je geen interesse hebt in de Mediabox, help ik je natuurlijk graag verder om de huidige box weer aan het werk te krijgen wanneer de problemen opspelen. Laat je mij weten wat je wil?

9 reacties

  • Auteur
  • is een King Poster
  • 50 reacties
  • 16 maart 2024

Het is weer weg.... 

 

Hmmm blijft bijzonder...


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4414 reacties
  • 18 maart 2024

Welkom op onze Community! @ReMa3 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik wil graag dat jij optimaal kunt genieten van TV Kijken, ik help je graag verder om dit op te lossen! 

Ik vind het super om te lezen dat het probleem inmiddels is opgelost. Echter vermoed ik dat dit komt, doordat je nog gebruik maakt van een verouderde TV box. Uiteraard wissel ik deze graag voor je om naar onze nieuwe Mediabox. 

De TV Box die je nu hebt, beschikt over een harddisc recorder, de Mediabox heeft dit niet. Wel bieden wij de optie om op te nemen via de Cloud, meer hierover vind je op onze website: Makkelijk programma’s opnemen via de cloud | Odido

Indien je geen interesse hebt in de Mediabox, help ik je natuurlijk graag verder om de huidige box weer aan het werk te krijgen wanneer de problemen opspelen. Laat je mij weten wat je wil?


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 50 reacties
  • 18 maart 2024
Teresa van Odido schreef:

Welkom op onze Community! @ReMa3 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik wil graag dat jij optimaal kunt genieten van TV Kijken, ik help je graag verder om dit op te lossen! 

Ik vind het super om te lezen dat het probleem inmiddels is opgelost. Echter vermoed ik dat dit komt, doordat je nog gebruik maakt van een verouderde TV box. Uiteraard wissel ik deze graag voor je om naar onze nieuwe Mediabox. 

De TV Box die je nu hebt, beschikt over een harddisc recorder, de Mediabox heeft dit niet. Wel bieden wij de optie om op te nemen via de Cloud, meer hierover vind je op onze website: Makkelijk programma’s opnemen via de cloud | Odido

Indien je geen interesse hebt in de Mediabox, help ik je natuurlijk graag verder om de huidige box weer aan het werk te krijgen wanneer de problemen opspelen. Laat je mij weten wat je wil?

Hoi Teresa,

Wij zijn al omgezet naar het nieuwe tv kijken en nemen al op in de cloud.

De harddisk recorder doet hetzelfde nog wat de nieuwe mediaboxen ook doen.

Behalve dat er een klok in zit :-).

Het liefst gebruik ik de huidige TV Box nog maar als er steeds onverklaarbare problemen komen is het misschien wenselijker om deze te vervangen.

Groet

Rene


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4414 reacties
  • 18 maart 2024

@ReMa3 Fijn dat je al gebruik maakt van opnemen via de cloud! 

Om te voorkomen dat je nogmaals problemen ervaart, ga ik de TV Box toch omruilen voor de Mediabox. Je ontvangt hier een e-mail ter bevestiging van. Je hoeft de oude TV Box niet meer terug te sturen, je mag deze afleveren bij een recyclepunt. 


  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 5 april 2024

Ook met de nieuwe mediabox valt het geluid regelmatig weg.Het leek eerst alleen bij wifi maar nu ook bij bekabeld.

Ook blijkt het geluid een stuk zachter na schakelen van radio naar ned1 door kanaal naar boven en weer naar beneden te schakelen verdwijnt dit.

 


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2395 reacties
  • 6 april 2024

Hoi @Apvy, zou je een video hiervan willen maken? Ook ontvang ik graag twee concrete momenten en zenders waarop je dit ervaart. Alvast bedankt! Groetjes, Ishana


  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 9 april 2024

Het gebeurd op tv zenders en radio(arrow) net of de verbinding hapert.Soms lijkt het even weg en dan weer terug.Ga nu kastje omwisselen met ander tv of het dan ook is.

Mvrgr

Apvy


  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 20 juni 2024

Met andere mediabox blijft geluid ook wegvallen.Na uit en aan blijft het weer tijdje weg.

Ap vijverberg


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi @Apvy, dank voor het testen! Fijn dat je deze moeite hebt genomen. Weet dat dit bij ons bekend is. Een restart van de Mediabox lost het inderdaad kort op. Het onderzoek loopt nog. In het Mediabox topic houden we je op de hoogte. Onderaan het topic staat een stukje met bekende issues. Hier staat deze ook tussen!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen