Welkom op onze Community! @Dannygoossens
Ik wil graag dat jij kunt genieten van TV Kijken. Ik help je dan ook graag bij het inloggen! 😊
Ervaar je dit op de Odido TV app, op de Mediabox/TV Box, op de Odido TV Online app (mobiel/tablet/web) of op alles?
Indien je gebruik maakt van de app, wil je deze eens verwijderen en opnieuw installeren? Mocht je gebruik maken van een TV Box/Mediabox, wil je deze dan op de volgende wijze een herstart geven:
- Koppel de stroom los van de TV Box.
- Haal de Media Converter/ONT, het kleine zwarte of witte kastje in de meterkast, voor 10 seconden van de stroom en laat deze volledig opnieuw opstarten.
- Haal het modem 10 seconde van de stroom en laat deze volledig opnieuw opstarten.
- Als het modem is opgestart, sluit je de TV Box weer aan.
Laat je mij weten of dit heeft geholpen? Ik sta klaar om verder te helpen!