Skip to main content
Beantwoord

overschakelen van tv zenders zeer traag


Bij het oiverschakelen naar een andere tv zender stopt het beeld en het duurt soms enkele minuten voor de andere zender geactiveerd wordt. Hetzelfde probleem zowel via wifi of met de kabel.

Wat moet ik doen om dit te veranderen, het was voorheen niet zo

Beste antwoord door ariejanvangent83

Cheyenne van Odido schreef:

Hi @ariejanvangent83, super bedankt! We zijn bezig de Samsung modellen terug te zetten. Ook jouw app zal de update snel ontvangen!

 

prima het is in orde nu. Dank je wel.

Bekijk origineel

6 reacties

Johrick van Odido
Forum|alt.badge.img+3

Hi @ariejanvangent83,

Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Zou je het TV kastje eens gedurende 30 seconden van het stroom willen halen? Mocht dit niet werken, dan ontvang ik graag een filmpje die laat zien wat er precies aan de hand is. Je kunt deze met mij delen middels een WeTransfer linkje hier in het topic. Zou je daarnaast ook je Internet + TV klantnummer willen toevoegen aan je Community profiel? Dan kan ik met je meekijken! 


Is een bekend probleem van de tv app. Ik zou je tv model doorgeven en vragen of deze ook de oude versie van de app terug mag. 


Mijn klantnummer is:1342737199.

Het tv kastje is al van de stroom geweest en lost niets op. Als bijna iedereen hetzelfde hier ervaart, hoeveel filmpjes wil je zien dan. Ik wil graag de oude versie van de app terug, want toen was alles zonder problemen. Ik heb een Samsung tv, type QE75Q80BATXXH


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi @ariejanvangent83, super bedankt! We zijn bezig de Samsung modellen terug te zetten. Ook jouw app zal de update snel ontvangen!


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • Antwoord
  • 6 maart 2024
Cheyenne van Odido schreef:

Hi @ariejanvangent83, super bedankt! We zijn bezig de Samsung modellen terug te zetten. Ook jouw app zal de update snel ontvangen!

 

prima het is in orde nu. Dank je wel.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 17 november 2024
ariejanvangent83 schreef:

Bij het oiverschakelen naar een andere tv zender stopt het beeld en het duurt soms enkele minuten voor de andere zender geactiveerd wordt. Hetzelfde probleem zowel via wifi of met de kabel.

Wat moet ik doen om dit te veranderen, het was voorheen niet zo

Hier hetzelfde issue. Nieuwe klant sinds 1-11-24.

Samsung tv model QE65Q64RALXXN welke is aangesloten op een netwerkkabel.

op wifi idem dito


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen