Hoi @Klant1337, dat is zeker een lastige situatie, ik help je graag om dit zo makkelijk mogelijk op te lossen! Het allerliefst had ik de boete voor je op pauze gezet, alleen heb ik die optie niet. Ik heb er lang over nagedacht en als niemand de TV Box voor je retour kan sturen zijn er eigenlijk twee opties:
- Wat mij de beste oplossing voor jou lijkt is om de boete 'gewoon’ te laten gebeuren wat je eenmalig € 90,- kost. Als je vervolgens in oktober weer terug bent in Nederland kan je de TV Box alsnog naar ons retour sturen en dan kan ik het bedrag in november volledig voor je terug laten storten. Dit betekent eigenlijk dat de € 90,- een soort borg zijn in de tussentijd. Ik kan die ‘borg’ vervolgens in november volledig voor je terug laten storten. Mocht je voor deze optie kiezen, stuur dan graag in dit topic een bericht 2 weken nadat je de TV Box retour gezonden hebt omdat er verwerkingstijd nodig is. Bewaar ook graag voor de zekerheid het verzendbewijs.
- De door jou voorgestelde optie om de opzegging van het TV Abonnement ongedaan te maken. Houd er hiermee wel rekening mee dat je in de tussentijd moet betalen voor het TV signaal zoals je dat voorheen ook deed.
Geef gerust aan welke optie jou het beste lijkt. Ik help je graag om dit zo goed als mogelijk op te lossen! 😃