Skip to main content
Beantwoord

Elke dag inloggen op Tv app


fam.oberman

Hoi Odido, 

Ik moet bijna elke dag inloggen in de TV-app en soms wel 2x per dag. Tevens is de TV-app vaak traag in het reageren. 

Is daar wat aan te doen? 

Alle andere apps zoals NPO, KIJK, Netflix en meer werken wel goed en reageren accuraat. 

Als dit zo doorgaat denk ik dat ik maar voor een andere provider kies. Ik ben juist van de TV-box afgestapt omdat ik minder kabels wil.

Graag jullie reactie. 

Beste antwoord door fam.oberman

@Cheyenne van Odido ik heb de app nu verwijderd, tv uit en aan gedaan en daarna de app weer opnieuw geïnstalleerd. Uiteraard moest ik toen weer inloggen. Ik ga de komende dagen in de gaten houden of het nog steeds voorkomt dat ik steeds weer moet inloggen.

Ik zal na het weekend hier weer een update plaatsen.

Bekijk origineel

19 reacties

  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 17 januari 2024

Ik haak even aan…. Heb hetzelfde probleem. Als ik de mediabox dan uit- en aanzet, hoef ik geen code meer in te voeren. Ik had gehoopt dat dit probleem met de meest recente updat zou zijn verholpen, maar helaas…

 


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi @fam.oberman, hier ga ik naar kijken! Ik begrijp dat de Odido TV app niet lekker werkt. Het is niet de bedoeling dat je steeds moet inloggen. Is de app al eens volledig verwijderd geweest van je televisie > televisie herstart > app opnieuw gedownload? Dit kan goed de oplossing zijn. Helpt het niet, wil je mij dan laten weten welke televisie + modelnummer je hebt?

 

@RobW69 Ik lees bij jou dat het niet gaat om de Odido Online TV app maar om de Mediabox. Klopt dat? Ook hier is het niet de bedoeling om steeds de code te moeten invoeren. Is het niet dat iedere zender om een pincode vraagt? Dat kun je gemakkelijk aanpassen door in jouw profiel het Ouderlijk toezicht aan te passen en de leeftijd op 18+ te zetten. Gaat het echt om het inloggen? Dan wil ik graag meekijken. Wil je jouw klantnummer in je profiel plaatsen? Deze bestaat uit drie letters en vijf cijfers. Laat het mij weten als ze erin staan!


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 17 januari 2024

Het gaat inderdaad om de mediabox. Niet iedere zender vraagt om een pincode. Het is alleen wanneer de TV/mediabox uit heeft gestaan. Ik krijg dan de vraag “Wie kijkt er TV?”. ik heb een extra profiel (met dezelfde instelleingen) aangemaakt om te kijken of dit dan opgelost zou zijn. Leeftijd is 18+ (ouderlijk toezicht staat uit). Of moet ik de leeftijd ergens anders invullen. Klantnummer is toegevoegd aan profiel.


fam.oberman
  • Auteur
  • 45 reacties
  • Antwoord
  • 17 januari 2024

@Cheyenne van Odido ik heb de app nu verwijderd, tv uit en aan gedaan en daarna de app weer opnieuw geïnstalleerd. Uiteraard moest ik toen weer inloggen. Ik ga de komende dagen in de gaten houden of het nog steeds voorkomt dat ik steeds weer moet inloggen.

Ik zal na het weekend hier weer een update plaatsen.


fam.oberman
  • Auteur
  • 45 reacties
  • 21 januari 2024

@Cheyenne van Odido helaas dit weekend weer 2x moeten inloggen in de app.
Wij hebben een Samsung Neo QLED 55QN85B (2022). Zij bijlage voor modelnummer.

 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13751 reacties
  • 22 januari 2024

Hey @fam.oberman, ik ben nog eens gaan kijken en zag dat je op veel devices tegelijk was ingelogd. Ik heb alle devices verwijderd. Zou je eens kunnen kijken of je nu wel ingelogd blijft? 


fam.oberman
  • Auteur
  • 45 reacties
  • 23 januari 2024

@Tommie van Odido hoe kan het dat ik op veel devices was ingelogd?  Wordt inloggen in de app op de telefoon ook gezien als inlog?

Tot nu toe heb ik niet hoeven inloggen maar hou even een langere periode aan om te kijken of dit heeft geholpen.

Ik meld mij volgende week weer met een update. Tot zover bedankt.


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4226 reacties
  • 24 januari 2024

@fam.oberman Goede vraag! Elk apparaat waarop wordt ingelogd wordt gezien als inloggen. Fijn om te lezen dat je tot nu toe ingelogd blijft. Ik ben benieuwd naar jouw terugkoppeling volgende week, tot dan! 😀


fam.oberman
  • Auteur
  • 45 reacties
  • 27 januari 2024

@Teresa van Odido helaas donderdag wilde de app weer niet meewerken. Zwart beeld en we konden niets. Na een tijdje wachten startte de app weer app maar was heel traag. Gisteren moesten we helaas weer inloggen 😞


Forum|alt.badge.img+1
  • is een legendarische user
  • 1823 reacties
  • 27 januari 2024

Als ik ergens het goed heb gelezen kun je wel 10 apparaten aanmelden zoals smartphones of tablets of andere gadgets wat dan ook,  echter kunnen bij Odido maar max 3 of 4 tegelijk kijken?


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 1 januari 2025

Diverse keren inloggen aan "wie kijk er". War moet ik doen om deze hinderlijke melding weg te halen.


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@d.westerbaan8, ik ben er voor je! Ik snap je melding alleen niet helemaal. Als er meerdere profielen zijn dan zal de app inderdaad vragen op welk profiel je graag tv wilt kijken. Je kunt dan op het gewenste profiel klikken en zo tv kijken. Bedoel je jouw vraag anders? Vertel mij dan wat er precies misgaat!


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 2 januari 2025

Als ik mijn tv en tvbox opstart, krijg ik erg vaak de melding " wie kijkt er" en dan moet ik telkens mijn pincode invoeren. Erg vervelend.

 

 

 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13751 reacties
  • 3 januari 2025

Hey ​@d.westerbaan8, dan heb je meer dan 1 profiel ingesteld neem ik aan? Dan is de pincode onvermijdelijk. Dan moet je maar 1 profiel hebben ingesteld om dit te vermijden.


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 3 januari 2025

Ik heb maar 1 profiel.

Ik weet niet waar je het kan blokkeren om meerdere profielschets aan te maken.


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2232 reacties
  • 5 januari 2025

Hoi ​@d.westerbaan8, ik heb het direct nagekeken! Je leeftijdsgrens stond niet goed, dit heb ik aangepast. Zou je je Mediabox opnieuw willen opstarten en testen of je dit nog steeds ervaart? Groetjes, Ishana


  • is een Top Poster
  • 11 reacties
  • 28 januari 2025

Herkenbaar en heel irritant. Om de zoveel dagen wil de tv een pincode weten. Terwijl ik maar één profiel heb.

 


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2232 reacties
  • 29 januari 2025

Hoi ​@Fetze, goed dat je dit aangeeft! Ook voor jou heb ik wat aanpassingen achter de schermen gedaan. Zou je je Mediabox opnieuw willen opstarten en testen of je dit nog steeds ervaart? Groetjes, Ishana


  • is een Top Poster
  • 11 reacties
  • 29 januari 2025

Dank je Ishana, al moet ik de mediabox sowieso bijna elke dag opnieuw opstarten omdat hij de eerste keer nooit het internet vindt en daarna wel.

Ik start hem in elk geval nog een keer op nu...


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen