Skip to main content
Beantwoord

TV bevriest we krijgen een nieuw modem

  • 22 november 2023
  • 8 reacties
  • 120 Bekeken

Hoi,
We hebben een klacht dat ons TV beeld steeds bevriest. Na reset doet alles het weer maar komt het probleem weer terug.
Een monteur is dinsdag 14/11/23 geweest, heeft alles gecheckt en blijkt dat het modem niet goed is. Blijkt een bekent probleem voor dit modem.
Hij heeft doorgegeven dat er een nieuw modem moet komen.
Sindsdien hebben we niets meer gehoord.
Kan hier iemand actie op uitzetten?
 

Beste antwoord door Teresa van Odido

Super @WillemHout. Ik heb direct een nieuw modem voor je aangevraagd. Deze komt dus snel jouw kant op, zodat jullie weer heerlijk kunnen genieten van TV zonder bevroren beeld! 😀 Je ontvangt nog een e-mail met instructies om het oude modem weer terug te sturen. 

Bekijk origineel

8 reacties

soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+10
  • Odido Superuser
  • 1344 reacties
  • 22 november 2023

Hallo @WillemHout ,

Dit gaat niet zoals het hoort. Als je even de moeite wil nemen om je klantnummer alvast in je profiel te zetten, als je dat nog niet hebt gedaan. Dan kan een moderator je beter helpen, ze reageren hier vanzelf. Dit gaat op volgorde van binnenkomst.


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10781 reacties
  • 22 november 2023

Goedemiddag @WillemHout, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Dit probleem klinkt me bekend in de oren en ik wil het modem graag swappen voor je. Kun je jouw Internet + TV klantnummer in je communityprofiel plaatsen? Dan zorg ik straks dat het geregeld wordt. Mocht je vandaag niets meer van me horen, trek dan vanavond nog even aan de bel, dan zorgt @Tommie van Odido er morgen voor dat het in orde gemaakt wordt!


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 22 november 2023

Profiel bijgewerkt.


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4433 reacties
  • Antwoord
  • 23 november 2023

Super @WillemHout. Ik heb direct een nieuw modem voor je aangevraagd. Deze komt dus snel jouw kant op, zodat jullie weer heerlijk kunnen genieten van TV zonder bevroren beeld! 😀 Je ontvangt nog een e-mail met instructies om het oude modem weer terug te sturen. 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 24 november 2023

Dank, we zien het nieuwe modem graag tegemoet! 👍.


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10781 reacties
  • 27 november 2023

Het modem wordt deze week omgeruild. Wegens leveringsproblemen qua voorraad kan het iets langer duren dan je van ons gewend bent (5+ werkdagen), maar we doen er alles aan om dit vóór donderdag geregeld te hebben.


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 30 november 2023

Modem vandaag ontvangen en direct ingezet. Werkt prima!
Waar kan het oude modem naar toe verzonden worden?


Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 1 december 2023

Super om te horen dat het nieuwe modem goed werkt @WillemHout! 😃 Het oude modem kan je retour sturen bij een DHL punt met de QR code die wij je per email op vrijdag 24 november rond 15:24 hebben toegestuurd. Met deze QR code weet het DHL punt meer dan genoeg en kunnen ze het pakket kosteloos voor je retourneren.

Alvast bedankt voor het retourneren en geniet nog van je internet! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen